samye83 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg skal kjøpe kjølepasta og tenkte meg artic silver 5 xl. Den store tuben. Og da lurer jeg på hvor lenge holder kjølepastaen etter at man har brukt den? 1 år, 2 år eller mer? Takk for svar Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jeg har den lille tuben, og det står ikke noe dato eller noe... så tror den holder ganske lenge.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Også lurer jeg på hvor mange kjølebytting kan den lille tuben takle? For hvis den klarer til over 4 bytting, så klarer jeg meg med den lille Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Også lurer jeg på hvor mange kjølebytting kan den lille tuben takle? For hvis den klarer til over 4 bytting, så klarer jeg meg med den lille Jeg har den lille enda, og den holder til mange bytter, har byttet over 4 ganger... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Da er saken klar. Gikk for den lille. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå