Gå til innhold

Samsung Z500 - mp3-kvalitet/batterilevetid

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å skaffe meg en Samsung Z500. Mp3-lydkvaliteten er veldig viktig for meg - noen som har gjort seg opp en formening om den? Har hørt mp3-spilleren til SE K750i uten å bli videre imponert.. (Må man åpne telefonen for å bytte sang?)

En annen ting er batterilevetiden - lader dere ofte?

På forhånd tusen takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Vurderer å skaffe meg en Samsung Z500. Mp3-lydkvaliteten er veldig viktig for meg - noen som har gjort seg opp en formening om den? Har hørt mp3-spilleren til SE K750i uten å bli videre imponert.. (Må man åpne telefonen for å bytte sang?)

Jeg er nok litt skuffet over mp3 lyden på telefonen, men det kan delvis være headsettet sin feil. Det er også irriterende at man ikke kan gå ut av mp3-spilleren for å lese/skrive meldinger, surfe på internett, osv. Batterikapasiteten på min telefon er forferdelig dårlig og jeg må lade den opp hver dag selv om jeg nesten ikke bruker den det døgnet. Det må være et eller annet feil med batteriet på min telefon så jeg tror ikke du skal ta min erfaring her for alvorlig.

Lenke til kommentar
Hei!

Du trenger ikke "åpne" mobilen for å bytte sang... bare hold inne volumtastene et sekund og voila, du har byttet sang, fungerer frem og tilbake.

Lyden i K750 med det orginale headsettet er ikke allverden kanskje, selv om jeg er fornøyd, kan jo bare bytte headsett da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...