g0dzelf Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hei =) Jeg har akkurat kjøpt ny pc med msi gf4 ti4400 sjermkort. Når jeg skal spille spill så henger pcen seg. Jeg har hørt dette har noe med driverne (jeg kjører xp proff). I så fall hvilke drivere skal jeg bruke ?? Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 http://www.NVIDIA.COM Der finner du drivere til alle OS! Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Kan også være problemer med strømforsyninga. Tommelfingelregel er vel minimum 300W. Kommer selvfølgelig hvor mye utstyr du har koblet til. Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har også hatt samme problem, da var det at RAMmen var defekt. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 300W? jeg har bare 180W! men så kan ikke jeg drive et gf 4 mx kort engang. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 DirectX 8.1? søk på det... ligger en gasnke detaljer "guide" for d på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå