Mrlarseirik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Går det an å reinstallere Xp uten å ha cden? Jeg fikk ikke med noe cd av hp, og gjenoppretings progammet som de har bygget inn i pcen viker ikke! Endret 31. juli 2005 av smurfen6506 Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Trenger hjelp fort........ Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 har du ikke cden kan du ikke installere windows på nytt Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 har du ikke cden kan du ikke installere windows på nytt hva kan jeg gjøre da, kontakte hp om ny cd? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er det ikke slik at noen pc-leverandører legger "windows-cden" på en partisjon på harddisken? Jeg ville lest dokumentasjonen godt, eventuelt ringt HP. Tror ikke du egentlig skal trenge Cden. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Er det ikke slik at noen pc-leverandører legger "windows-cden" på en partisjon på harddisken? Jeg ville lest dokumentasjonen godt, eventuelt ringt HP. Tror ikke du egentlig skal trenge Cden. Gjenoppretnings progammet som hp har bygget inn i pcen viker ikke! Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 er dette noe? http://www.microsoft.com/downloads/details...55-BD5AFEE126D8 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 du må fortsatt ha cden.. da den der bare gjør det mulig for deg å boote opp på pcen som ikke kan boote fra cd Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 ok, kan jeg laste ned xp også innstlere den med serial jeg har på xp nå? og hvordan finner jeg serial min? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er det ikke slik for tia at når du kjøper en maskin fra Acer, HP osv. så ber den deg å brenne en backup disk første gang du starter maskinen? Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Er det ikke slik for tia at når du kjøper en maskin fra Acer, HP osv. så ber den deg å brenne en backup disk første gang du starter maskinen? det har jeg aldri sett, men denne pcen er sånn 1 år gammel da! Lenke til kommentar
Dumle129 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 HP leverer pcene sine med en egen operativsystem cd + diverse diagnose cder og programvare. Men hvis du ikke har disse så.... Mulig du kan kontakte HP og de sender deg en ny plate hvis du ikke har en XP plate med lisens liggende... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har du lisens på XP, er det bare å laste ned fra din nærmeste P2P-"forhandler". Det er Lisensen du betaler for, ikke plata med XP på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå