ti-guru Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, Får veldig ofte angrep på pc'en når jeg bruker bitcomet. Bruker Norton internet security 2002. Meldingen er at programmet blokkerte et program fra å koble seg til en port som ofte brukes av trojanske hester. Virus prog finner inetet. Betyr dette at det ligger og lurker et trojansk prog på pc'en pga alle angrepene? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvilket program står det at det blokkerte? Kan jo bare være bittorrent som bruker den porten, og da går det jo bra. Du kan sjekke hvilken port bittorrent bruker, og se om det er den samme porten som ble blokket. Jeg tipper det bare er bittorrent den prøver å blokkere. Kommer meldingen kun når du bruker bittorrent? Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 "Attempt to connect to local computer using the sockets de trois v1. Trojan horse blocked." Videre står det at kommunikasjonen ble oppdaget igjennom tcp protokollen og det listes litt ip'er. Deretter står det at en annen pc prøvde å koble seg til min igjennom noen porter som vanligvis brukes av "a remote access trojan horse". Dette er noe som kommer ganske ofte. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå