Gå til innhold

Druid i wow , hvordan bruke dyrene man kan være?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå lvl 26 druid, og kan bli til katt og bjørn .

Men hittill har jeg aldri brukt dem pga jeg er avhengig av å kunne heale hele tiden.

Men nå har jeg lyst til å lære meg dette, har 20 knapper på hvert dyr og skjønner mer eller mindre ingen av dem av dem.

Finnes det noen Guide på nett?

Noen tips? Dra tilbake til en lav lvl land og øve? foreks lvl 10 ?

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanlig taktikk for meg ved bruk av bear form:

Starfire

Moonfire

Rejuvenation

Faerie fire (om du har tid)

Bear form

Demoralizing Roar når du har 10% rage

Så bruke Maul ved behov eventuelt Swipe om du sloss 2-3 mobs samtidig. Du kan også roote litt og ta noen starfire/wrath om du føler for det. Men du oppnår egentlig ikke stort mtp. dps.

Nå er jeg lvl 51 så dire bear form er mye bedre enn den første bjørneformen.

Spirrevipp på Sylvanas serveren :)

Endret av hce
Lenke til kommentar

Jeg bruker ca samme taktikk som hce. Så går jeg ut av bear form, og healer når nødvendig, ofte sammens med nature's swiftness som jeg har gjennom talent-points.

Cat form bruker jeg nærmest bare når jeg skal prowle..

Thelerius, Night Elf Druid, lvl 42 på argent dawn

Lenke til kommentar
Cat form bruker jeg nærmest bare når jeg skal prowle..

Enig, omtrent kun om jeg skal prowle. Blir mest for gøy om jeg slåss mobs som er 10 lvl mindre enn meg fordi jeg trenger lær eller kjøtt. Katteformen blir litt ubrukelig, om man da ikke har utstyr med masse +agi og +str.

Lenke til kommentar

Jeg må virkelig si at jeg lurer veldig på hvordan folk klarer å karre seg oppover i lvlene hvis man ikke skjønner hvordan man skal spille klassen sin.

Nesten så jeg synes Blizz har gjort spillet litt for enkelt.

Når man møter lvl 40 huntere som bare gunner på med mat til petten sin uten å vente på at "feed pet" statusen skal ta slutt, og som renner inn i nærkamp så fort de får sjansen, ja da er det ikke fritt for at jeg får lyst til å ta frem Caps Lock og uttale meg om både dette og hint.

Slik også her. Hvis man ikke skjønner at de ulike skikkelsene man har som druid faktisk er der av en grunn, ja da bør man kanskje revurdere hva man skal spille.

Bjørneformen gir deg en god del mer HP og ikke minst MYE mer armor. Dermed tåler du mye mer. Bruk character screenen (default C) og sammenlign.

Katteformen er bare genial når man skal grinde så lenge mobs er maks 1-2 lvls høyere enn deg. Prowl innpå bakfra og åpne med en backstab. Dreper MYE fortere enn bjørn og bruker lite / ikke noe mana.

-KJ

Lenke til kommentar
Vanlig taktikk for meg ved bruk av bear form:

Starfire

Moonfire

Rejuvenation

Faerie fire (om du har tid)

Bear form

Demoralizing Roar når du har 10% rage

Så bruke Maul ved behov eventuelt Swipe om du sloss 2-3 mobs samtidig. Du kan også roote litt og ta noen starfire/wrath om du føler for det. Men du oppnår egentlig ikke stort mtp. dps.

Nå er jeg lvl 51 så dire bear form er mye bedre enn den første bjørneformen.

Spirrevipp på Sylvanas serveren :)

Haha! Det er deg, ja!

Var Alona på den serveren.. Vi questet sammen for tja... en god del levler siden.. :p

Anyways: Du kan da bare "gå rett ut og inn" av den formen du vil bruke.

>Bear form

>Heal

>Bear form

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...