.com Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) min mor skal ha ny telefon og det viktigste er kameraet, har sett på noen telefoner man er ikke helt sikker så jeg spør dere Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ja -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: det er det samme -Vekt: Ikke veldig tung -Antenne: Intergrert. Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: ganske stor -Touchscreen: Nei. Pris: opp til 5k Diverse: -Merke: moren min sverger til nokia, men de har ikke de beste kameraene, så det kan være egentlig hva som helst -Kamera: Ja, som sagt viktig -Videokamera: ja -Symbian: usikker -triband: Ja -Infrarød port: Ja -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Så mye som mulig -Minnekort?: Ja -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ikke viktig -UMTS/3G: Usikker -Wlan: Ikke viktig -GPS: Nei -Radio: Ja -Bruksområder: MOren min er kunstner og lager skulpturer så kameraet skal være bra siden hun skal bruke mobilen til å ta bilder med. håper dere kan finne en passende mobil håper på kjappe svar i og med at hun trenger den fortest mulig Endret 31. juli 2005 av .com Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 tja.. SE K750 ville nåkk være i blinken kanskje ?.. er ikke nokia men.. men den har iallefall det beste kameraet på en mobil som er laget i dag.. med tankpe på at hun skal ta masse bilder Lenke til kommentar
.com Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 sett på den, følger det med kabel så moren min kan legge bilder inn på dataen eller må hun kjøpe det ekstra? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 sett på den, følger det med kabel så moren min kan legge bilder inn på dataen eller må hun kjøpe det ekstra? datakabel følger med i pakken Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvis hun er ude efter en Nokia er der lige kommet test af Nokia N90 på www.gsmarena.com. hvornår den kommer til Norge ved jeg ikke, men den kunne jo være værd at overveje. I DK kommer prisen i hvert fald ikke over 5000,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sony Ericsson K750i er nok den telefonen som passer best. Denne oppfyller alle kravene du har satt opp i malen. Nokia N90 kunne vel for så vidt ha vært et alternativ, men ettersom hun ikke vil ha en telefon som er alt for tung, prisen er maks 5k, pluss at hun må ha den så fort som mulig, er vel denne heller uaktuell. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Som sagt, så er nok K750i det absolutt beste valget, prisen er ikke så ille heller. Mulig at N90 også har en god del hun ikke trenger uansett. Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 SE K750 ligger på 3k dn har alt du peker etter Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 hun kjøpte se k750i, takk for anbefalingene!!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) hun kjøpte se k750i, takk for anbefalingene!!! hehe..håper hun er fornøyd med kjøpet edit: leif Endret 1. august 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå