Mattlakk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har det hovedkortet her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118690 Jeg TROR jeg har ødelagt det, for jeg satt i en sånn plugg som gjør at EN utgang blir til 2, også satt jeg på forsterkeren OG headsett samtidig, det funket i går! Men i dag har jeg ikke lyd ! Har ikke lyd om jeg BARE kjører forsterkeren eller BARE kjører Headsett eller.. Noen som har vært borti det her!? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kjøp et Audigy2ZS bulk kort til 500kr, det er verdt pengene og er mye bedre enn onboard audio. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Prøv å avinstallere, deretter installere lydenheten pånytt. Bruk CD'en som fulgte med HK til dette. Sjekk deretter konfigureringen på lydenheten. Dette fordi de ulike inn/utgangene kan programmeres ulikt etter behov. Skulle lydkortet være defekt, må driveren avinstalleres og lydenheten disables. Så kan du jo kjøpe det kortet som LenniZ abbefalte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå