fz50 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hei. Eg har eit interessant problem med monterning av ThermalTake Big Water Cooler CPU-blokka på ein Athlon 64 3500+ CPU. Sidan eit bilete seier meir enn 1000 ord, har eg valt å leggje til eit bilete som viser problemet, (sjå vedlegg). Som de ser av biletet, er det 3 - 4 mm av CPU'en som ikkje er dekka av vannblokka, (OBS! Biletet er overdimensjonert). Dette på grunn av at blokka har ein forhøgning der, (er ikkje so "tjukk"), fordi ho er ei universal blokk som òg skal passe på Socket A. Har dette mykje å seie? Er det farleg å la desse millimeterane stå utan kjøleblokk? Kva har dette å seie for CPU'en? Håpar på raske svar. Mvh. Jan F. Endret 31. juli 2005 av fz50 Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det skal nok gå bra. I hovedsak er det jo midten på IHS som blir varmest, og der ligger jo blokka greit an. Men det ser jo umiddelbart litt rart ut at den ikke skal dekke hele IHS. Sikker på at du har montert blokka riktig, dvs brukt de riktige festene? Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ja, er ganske sikker på at ting er montert rett, vanskeleg å montere feil, nesten berre ein måte å gjere ting på. Problemet er jo forhøgninga i blokka, som gjer at ho skal passe til Socket A, den gjer at ca. 3 mm på kanten ikkje vert dekka. Men du seier at det ikkje bør by på noko problem? Forresten, i spesifikasjonane til blokka står det ikkje noko om støtte til Socket 939, kun Socket 940, kan dette vere problemet? Er det stor forskjell på desse Socketane? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tror ikke at det er vesentlig for skjell på 939 og 940, kan dessverre ikke bekrefte det. De 3mm som ikke får kontakt skal ikke ha stort og si. Som sagt er det midten av varmesprederen som blir varmest, og der bør du ha tilfredsstillende kontakt. Kan aldri tenke meg at du vil få noe høyere temps på grunn av det! Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ok. Takk for svar. Trur uansett at eg vil demontera oppkoblinga att, for å sjekke at ikkje noko er påsett feil, berre i tilfelle, har uansett god tid med monteringa, sidan eg må vente til tysdag eller onsdag på dei siste delene. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du kan jo prøve å snu blokka..Mener at jeg hadde det samme problemet som deg..Jeg mener jeg snudde blokka og da passet den... Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Aha. Snu blokka 180 grader ja, tanken har streifa meg, skal jammen prøve det når eg kjem heim frå jobb. *HW-forum på jobb * Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Aha. Snu blokka 180 grader ja, tanken har streifa meg, skal jammen prøve det når eg kjem heim frå jobb. *HW-forum på jobb * Hehe..Jeg regner med at den passer hvis du snur blokka 180grader... Du får legge inn et svar da du har prøvd da.. Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hehe..Jeg regner med at den passer hvis du snur blokka 180grader... Du får legge inn et svar da du har prøvd da.. Jess. Kjem til å poste i løpet av ettermiddagen med "testresultat". Endret 31. juli 2005 av fz50 Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Bra..Venter på vannkjølinga mi og...Kjøpte den på fredag så den skal sendes...gleder meg... Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Har desverre ikkje fått tid til å teste denne "180 graders rotasjonen" av CPU-blokka endå. Grunnen til det er at heile vannkjølinga mi står og går på vaskerommet for å avdekke mogelege lekkasjar, (noko det er plenti av). Difor kjem eg ikkje til å få teste plasseringa av blokka før i byrjinga av neste veke, Have patience! Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Har no endeleg fått testa å snu CPU-blokka 180 grader. Desverre utan resultat. Samme kva veg ho sto, så var det desse 2-3 millimeterane som av CPU'en som låg utanfor blokka. Håpar dette ikkje byr på nokon problem Lenke til kommentar
olmka Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så lenge kjernen er under blokka, og har god kontakt med denne, skal det ikke være noe problem... Jeg bruker for tiden en luftkjøler som ikke dekker hel prosessoren, kun kjernen. Og det funker veldig greit... Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Så lenge kjernen er under blokka, og har god kontakt med denne, skal det ikke være noe problem... Jeg bruker for tiden en luftkjøler som ikke dekker hel prosessoren, kun kjernen. Og det funker veldig greit... Ok. Takk for svar. Får satse på at ikkje ting svir seg no då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå