All_Mighty Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hei Jeg har nettopp kjøpt en HP NX6110 og syntes skjermen er litt uskarp. Har prøvd og se i manualen og på HP sine sider om hvordan man får frem standard instillinger (som på vanlig LCD skjermer, skarphet osv) men finner ikke dette noe sted. Så er det noen som vet hvordan man stiller inn og tweeker skjermer på bærbare? Mvh Magnar Endret 31. juli 2005 av All_Mighty Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 1. Katta i sekken. 2. Lever inn og krev penga tilbake. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Lykke til med å finne en forhandler som godtar "jeg synes skjermen er litt uskarp" som grunn for å gi deg pengene tilbake. Eneste muligheten er i så fall at det er kjøpt via nettet og at man kan bruke angrefristen. Lenke til kommentar
All_Mighty Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 ehhh.... Fint at folk svarer, men enda bedre om folk svarer på spørsmålet som blir stilt. Noen som vet hvordan man får frem instillingsmulighetene for skjermen på en bærbar datamaskin, slik som man justerer via OSD menyen via knapper på en vanlig "ekstern" LCD? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du har kun innstillingene som er tilgjengelig via Fn-tasten og Windows. Lenke til kommentar
kondra Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det var da noen merkelige svar ute og gikk her... Men det spørs også hva du mener med "uskarp". Skjerminnstillinger for oppløsning, fontskarphet, fontstørelse, etc. gjør du ved å gå inn i Kontrollpanel / Skjerminnstillinger. Men det er mulig det allerede er forsøkt og at det er innstillinger av type "farge" og "kontrast" du er på jakt etter? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 mulig du bør slå på cleartype i windows, hvis det er teksten som er utydelig/uskarp. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg syns egentlig at det er cleartype som gjør tekst utydelig. Hvis den er på hos han så kan han prøve å slå den av og se om det blir bedre. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei Jeg har nettopp kjøpt en HP NX6110 og syntes skjermen er litt uskarp. Har prøvd og se i manualen og på HP sine sider om hvordan man får frem standard instillinger (som på vanlig LCD skjermer, skarphet osv) men finner ikke dette noe sted. Så er det noen som vet hvordan man stiller inn og tweeker skjermer på bærbare? Mvh Magnar Du kjører på en native oppløsningen, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå