hurrycane Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 heisann har et msi k8 neo platinum s754, også lurte jeg på om det var mulig å stille inn i bios at pcen skal slå seg av visst cpuen blir varmere enn feks 50 grader, hva heter denne funskjonen i så fall? tenker bare sånn i tilfelle visst feks cpu vifta skulle stoppe. Lenke til kommentar
hurrycane Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 ingen som vet ? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dersom du har en AMD 64 prosessor, så kan du stille inn dette på Cool 'n' Quiet programmet som mest sannsynlig følger med. Jeg gjorde det, men vet ikke om det funker da prosessoren min aldri har vært over 50 grader. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er en slik option i de fleste nyere BIOS. Det heter bare noe som "CPU critical temperature" eller noe. på mitt hovedkort kan jeg velge å få en alarm om det går over den temperaturen, eller at maskinen tar auto-shutdown. Navnet i BIOS varierer sikkert noe, men features heter ikke noe sært, så du burde kunen se det rimelig enkelt. -Stigma Lenke til kommentar
hurrycane Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 følte liksom ikke jeg fant noe, åssen program fikk du med til cool n quiet? fikk ikke med noen jeg som jeg kan se på cda Lenke til kommentar
hurrycane Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 har sjekket rundt nå og kan ikke finne det noen plass så på en annen data og fant det med en gang, men mener å ha sett at noen med samme hovedkort har stilt denne shutdown grensen, så håper at noen med samme kort som meg eller litt kunnskap om kortet kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå