xtrail2 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er det noen som har erfaringer med Direct Connect. Gode eller dårlige. Og hva som er bra (Dårlig). Lenke til kommentar
Laat Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) *edit**svarte på noe helt annet * Endret 31. juli 2005 av MrPingu Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hmmmm, jobben til mora mi har nett fra direct connect, om jeg ikke husker helt feil :S men jeg er ikke no særlig fornøyd med det, når jeg satt og surfet der , spilte litt cs og sånt.. da er det bedre med NextGenTel som faren min har :S fikk bedre ping mot gameservere og sånt, og etter min erfaring, mer for penga. Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Direct Connect er et vanvittig elendig selskap som over hodet ikke bryr seg om service eller teknisk forståelse. Det kuleste svaret jeg fikk fra dem en gang, var: "Torrents..nei det er ulovlig det" Da spurte jeg hvordan i alle verden han kunne finne på å si noe sånt..det blir som å si at det er ulovlig å kjøre bil, fordi det finnes noen som kjører for fort. Da svarte fyren tilbake "jaja..men de fleste bruker jo torrent til å laste ned noe ulovlig" Dette var i sammenheng med at jeg ville at dem skulle gi meg fast IP, slik at jeg kunne port forwarde selv, og han greide ikke fortelle meg at det var helt greit..han visste tydligvis ikke hva dem selv kunne levere...heller ikke om dem hadde sperret for noen porter hos seg, og om dem eventuellt kunne åpne for slik trafikk på en port osv osv...kjøtthuer! I tillegg har personen som hadde dette abonnementet..som jeg skulle sette opp alt for, ikke hatt signal til antenna si på et halvt år....gadde rett og slett ikke mase og brukt ICE istedet. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Høres ut som du har vært svært uheldig med support. Jeg har helt motsatt erfaring. Support er veldig hjelpsomme, og svarer svært raskt på mail. Dessuten slipper du å snakke med flere personer, og de har svært god teknisk kunnskap. Har oppkobling til de på fredag, gleder meg til å få en ISP som endelig verdtsetter kundene så høyt. Anbefales! Endret 7. desember 2008 av Glenn Lenke til kommentar
kalg Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Høres ut som du har vært svært uheldig med support. Jeg har helt motsatt erfaring. Support er veldig hjelpsomme, og svarer svært raskt på mail. Dessuten slipper du å snakke med flere personer, og de har svært god teknisk kunnskap. Har oppkobling til de på fredag, gleder meg til å få en ISP som endelig verdtsetter kundene så høyt. Anbefales! Jeg får min 8-16000/700 kbps linje om 2 uker. Det gleder meg å høre at jeg ikke har gjort et dårlig valg.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Grattis med en ny isp Kom gjerne med tilbakemelding når du har fått koblet opp linja. Lenke til kommentar
Wiker Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har hatt ADSL, og nå ADSL2, fra Direct Connect i flere år, og er bare fornøyd Har aldri hatt noe trøbbel. Stabilt nett og får altid den hastigheten jeg skal ha. De få (2 tror jeg) gangene jeg har hatt behov for kundeservice var det umidelbar kontakt/svar både på mail og telefon (ingen venting i telefonkø), og de ordnet opp umidelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå