SirJames Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har installert windows på nytt. Alt fungerer bra, men det er ikke lyd i høytalerne. Hva må jeg gjøre? Har Creative I-Trigue 3300 2.1 system. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Last ned drivere til lydkortet. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hva skal jeg velge? Vet ikke helt hvordan lydkort jeg har? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 det vet ikke vi heller Har du et lydkort som er innebygget på hovedkortet eller et eget pci kort? Hvis det er innebygget på hovedkortet så finner du det nok på hovedkort-produsenten sin hjemmeside. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) hvis du har et MSI hovedkort så har du vel et Realtek lydkort tenker jeg. Er iallefall det som er her på mitt HK (som jeg ikke bruker ) hvis du ikke bruker det integrerte lydkortet på hovedkortet ditt så er det vel store muligheter for at du har et Creative Lydkort også. Men hvilket, det kan bare du svare på Endret 31. juli 2005 av wil Lenke til kommentar
Epona Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Prøv den enkleste metoden - den funker dersom "Plug and Play" funker og du har Windows CD`en for hånden. -> Start -> Innstillinger -> Kontrollpanel -> System > Maskinvare > Enhetsbehandling Trolig vil du her oppdage gule eller røde kyss under > Lyd, Video og spillkontrollere Dersom dette er tilfelle, forsøk enten å installere driverne på nytt, eller avinstallere driverne til lydkortet, men da må du starte maskinen opp på nytt. Forhåpentlig er dette en medisin som virker - også for deg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Om du ikke aner hvilket lydkort du har i PC-en, kan du laste ned Everest Home Edition for å sjekke! Dette programmet viser all mulig informasjon om PC-en din! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 jepp, fant det ut... alt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå