uranus Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Denne har moren min kjøpt til meg i USA Jeg lurte på noe. Faren min sa at det kan hende vi må kjøpe en dockingstasjon eller noe slikt for den til 1000 dollar for det kan hende at portene på denne maskina ikke støtter ting her i Norge. Det hørtes rart ut, siden jeg allerede har en bærbar fra USA og den funker fint på alle tinga her. Men er det forskjell på disse portene? S-video, USB, PCI osv. Alt skal funke ikkesant? Lenke til kommentar
joker Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 skal ikke være noe forskjell der , bare skjekk at strømforsyningen takler 220V også... mulig du må stile om fra ntsc til pal men... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Takk for raskt svar Da er det bare å vente til 10. august for å hente den på Torp da ---- Har et spørsmål til da. Tastene, kan jeg bytte ut tastene på tastaturet? Jeg stiller den til norsk, og så bytter jeg ut de tastene som egentlig er æ ø å med de korrekte tastene? Endret 31. juli 2005 av uranus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg er usikker på om det vil fungere å bytte ut tastene med norske taster, men det du eventuelt kan gjøre er å kjøpe et eksternt, norsk tastatur som du bruker når du er hjemme på pulten din. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dersom du kontakter HP kundeservice, så er det sikkert mulig å få kjøpt et norsk tastatur til denne modellen. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dersom du kontakter HP kundeservice, så er det sikkert mulig å få kjøpt et norsk tastatur til denne modellen. HP selger ikke direkte til sluttbruker. Man må kontakte en forhandler for å kjøpe deler. For småting som tastatur etc. kan en jo prøve å kontakte MK Electronics som skal ha originaldeler. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Men det går ann å "sprette opp" de tastene jeg vil bytte ut? Eller er alle tastene festet sammen? Lenke til kommentar
godal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 bare teip på norske bokstaver, det blir mer enn bra nok. (og skift i windows). Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så vidt jeg kan se sitter tastene sammen, men vet ikke 100% siden jeg ikke har en sånn maskin foran meg akkurat nå. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg tror ikke de sitter sammen. Det ser ut som at de er løse, de er ihvertfall det på HP saken jeg har nå. Men lurte på om HP har en "world wide warranty" sak på den? Jeg ser ingenting om det, men har HP det på sine maskiner? En global garanti altså? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er mulig å løsne tastene på den modellen, har selv gjort det. Men blir jo mer enn bra nok å bare finne noen klistemerker med ÆØÅ på? Gratulerer uansett med ny maskin Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg tror ikke de sitter sammen. Det ser ut som at de er løse, de er ihvertfall det på HP saken jeg har nå. Men lurte på om HP har en "world wide warranty" sak på den? Jeg ser ingenting om det, men har HP det på sine maskiner? En global garanti altså? HP har world wide warranty på samtlige produkter, men det er en "best effort" garanti. Så om du ringer HP support i Norge, er det ikke garantert at de f.eks. kan ordne med service etc. Men som regel er det ikke noe problem Mer vanskelig blir det dersom du f.eks. er ute etter partnumber på f.eks. tastaturet du vil ha, siden HPs support i Europa kun har oversikt over EMEA-området. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Serqevx: Du har selv gjort det på den modellen? Denne modellen selges ikke i Europa, så du har gjort det i utlandet? ------- TEE: Så, support får jeg sannsynligvis da? Endret 1. august 2005 av uranus Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 TEE: Så, support får jeg sannsynligvis da? Jada, du får alltid "best effort" support. Det betyr at de som sitter på support gir vanlig generell hardware support, og leter opp den infoen de kan finne om maskinen. Du får altså vanlig support, med en disclaimer om at det ikke er 100% sikkert at man kan hjelpe med alt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Din nærmeste kan få bestilt opp en ny tastaturmatte, undersøkte dette for en kunde der jeg jobber i for noen måneder siden og mener at en ny tastaturmatte kostet ca. 300 kr. ut til kunden (+ frakt såklart...). Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Med Norske taster og disse "FN" tastene? Altså de tastene som har ekstra funksjoner altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå