luser32 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har søkt litt rundt på google etter en tutorial om hvordan man legger ut nyheter fra MySQL database på en side, som f.eks. på hw.no(om det er sånn de gjør det der da.) Er det noen som vet om en god guide/tutorial om hvordan man viser siste nyheter fra database, når jeg søkte fant jeg bare mange ferdig-script og andre news-publish programmer:( Eller om det er lett å forklare, kan dere det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Selv foretrekker jeg bøker for og lære Men på www.phpfreaks.com så tror jeg du skal finne no. Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er litt usikker på hva du mente her. Ville du ha en kode for å hente ut alle nyheter, siste nyhetene eller vild u ha et helt nyhets script? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er vel et slags RSS feed du tenker på da? Burde være nok av info om det Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Okei, sorry, uttalte meg kanskje litt dumt. Mener en tutor eller bare liten kodesnutt for å vise siste/alle nyheter på siden min, som er lastet opp til en MySQL database. Var det lettere? Skal sjekke phpfreaks imorgen Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Fant ikke noe der, men jeg fikk ordna det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå