Gå til innhold

hakker henger 7800gtx


Anbefalte innlegg

Du kan sette på 6x aa ved å gå på nvidia settings og sette 6x aa der til å overstyre spillet. I tillegg kan de som babler om at de kjører alt på maks uten lagg, vennligst bekrefte om de kjører 1600x1200 eller ikke... Er bare de med high res som i så fall skulle ha behov for 2 gig ram.

Når jeg innstallerte bf2 stod d på samme settings som deg, så d er ikke noe problem det...bare skru alt opp du og se om det hakker...2 gig ram er absolutt å anbefale inntil 1.03 patch kommer og fikser minnebehovet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Nei, jeg har den på høyest oppløsning. Det er litt rart at jeg ikke merker no lagg?  :hmm:

vis du kjører på 1600x1200 med alt på max på skjermkortet og alt på max i spillet med ditt oppsett så er jo det jævlig bra.har ikke noe tro på det. har tilgang på et par maskiner med bortimot samme oppsett som deg de kjører også på high men high i bf er 1024x768 og alt på high utenom lightning

 

så vis du mener du kjører alt på high med 1600x1200 og spiller på 32 eller 64 servere og det går helt reint så tror jeg du overdriver en smule.

 

en annen ting er at for og få 8xaa og 16xaf må du stille på skjermkortet så er det vel litt mer muligheter på et 7800 kort som eks. supersampling

Endret av Larsmoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...