DE1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har nå reist gjennom Sverige til Danmark. - Jeg var der en uke før jeg reise samme rute tilbake... I Danmark (Der det skal stå navn på opperatør) stod det "Intet nett". - Jeg har ikke dekning med andre ord. Jeg tenkte at det ville gi seg når jeg kom til Norge men neida. Jeg har fortsatt ikke nett.! Hva har skjedd? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hvilken telefon er det? har du prøvd å slå telefonen av og så på? hva med å velge nett selv, evnt tvinge den til å søke? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann, og takk for svar.! Jeg har en Sony Ericsson T610 Har prøvd å slå telefonen av og på fler ganger. Den søker automatisk når jeg skrur på telefonen... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hmm... rart. eg hadde en t630 og en p800 med til danmark, og det var ikke noe problem. eg hadde da også nett hele veien ned, og opp igjen. men dersom du går og søker etter nett, finner den da fortsatt ingenting? du kan også velge nett selv, og tvinge den. kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Her jeg sitter nå er det som regel full dekning. Den viser altså ingenting nå... Kan også sies at jeg fikk sendt meldinger til å starte med i Danmark... Hvordan tvinger jeg den? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 du må inn i menyen, så til kommunikasjon(denne ligger kanskje som egen knapp, eller under instillinger) og deretter til nettverk. her kan du velge manuellt fra alle nett som har dekning der du er. velg da telenor eller netcom. det kan da også være at den har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Enten er det simkortet, telefonen eller nettoperatøren din som har problemer. Har du prøvd å sette SIM-kortet i en annen telefon? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Skal gjøre det nå... Edit1: Det gikk på Siemens A-55, altså er det noe galt med telefonen min! Edit2: Fjernet smilefjes! Endret 31. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skal gjøre det nå... Edit1: Det gikk på Siemens A-55, altså er det noe galt med telefonen min! Edit2: Fjernet smilefjes! Da er det vel bare en vei og gå. Mot verkstedet... Eller mobilbutikken, du veldger selv. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ja, huff. Dette blir kjedelig..og ikke minst dyrt! Noe sted å anbefale? Lenke til kommentar
Myrdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hadde samme problem med Nokia 3220. Nå har det vært to ganger til rep (garanti). De har byttet diverse komponenter. Siste gang noe som blir kalt for : Helgo - hva nå enn det er. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hadde samme problem med Nokia 3220. Nå har det vært to ganger til rep (garanti). De har byttet diverse komponenter. Siste gang noe som blir kalt for : Helgo - hva nå enn det er. Problem = At du ikke får dekning? Lenke til kommentar
Myrdal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sant nok, ingen dekning. Testet SIM'en i andre tlf, og det gikk greit. Leverte telefonen inn der jeg kjøpte den, og det tar 2-3 uker. Etter første reparasjon fungerte den i 6 dager, før den måtte inn med samme symptom. Ingen dekning. Har nettopp fått den tilbake, fungerer fortsatt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Sant nok, ingen dekning. Testet SIM'en i andre tlf, og det gikk greit.Leverte telefonen inn der jeg kjøpte den, og det tar 2-3 uker. Etter første reparasjon fungerte den i 6 dager, før den måtte inn med samme symptom. Ingen dekning. Har nettopp fått den tilbake, fungerer fortsatt. Hvor leverte du den/Hvor mye kostet det? Edit: Så at det gikk på garantien. Endret 1. august 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvilken operatør har du? Bruker du kontantkort? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Hvilken operatør har du? Bruker du kontantkort? Kontantkort fra Telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå