viking99 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har nettopp bestilt med to nye pc'er fra databutikken.com, en til en kamerat og en til meg selv. Fikk min egen for et par dager siden, koblet den sammen og alt fungerte bra. Fikk den andre i dag, koblet den sammen på samme måte, men etter jeg startet den opp begynte det å lukte svidd i kabinettet. Skrudde av pc'en og fant ut at dimm 3 slot'en og rambrikken hadde svarte svi- merker på seg. Har sendt mail til db.com om retur, men er redd for at de skal prøve og sno seg unna. Er det noen som vet om hele hovedkortet har gårr til h... eller bare dimm 3 slot'en? litt kjedelig å teste ut dette med en annen brikke bare for å så svi av denne å.... ram brikken som stod i hovedkortet er jo helt sikkert herpa den også?? :sad:(( Gode råd tas gjerne imot. [ Denne Melding var redigert av: viking99 på 2002-08-02 20:07 ] Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Om maskinen funker uten den svidde brikka, kan du være heldig. Hvis ikke, ville jeg prøvd å få dem til å erstatte hovedkortet ditt. Kan hende de vil at du skal dokumentere at det var brikka og ikke du som er ubrukelig. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hk'et skal funke fint selv om du har svidd en dimm slot. Har selv klart å svi en ram brikke(lukta som et helvette i flere dager etterpå)og hk'et fungerte fint etter det! du må bare huske å bruke en annen dimm plass! ellers så kan du risikere at den nye ram brikken bukker og takker for seg den og:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå