Gå til innhold

Dell inspiron xps

Anbefalte innlegg

På en Inspiron xps, hvor mye bråker en harddisk med 7200 rpm kontra en på 5400 rpm ? Har lyst på 7200, men om den har et betydelig høyere støynivå enn 5400 så kanskje jeg skal droppe høyhastigheten ? Og er det noe utover minimumskonfigurasjonen man bør passe på å få med seg for å få en optimal maskin ? Hva anbefaler de av dere som har greie på hardware ?

På forhånd takk for hjelpen !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 7200 på min, og jeg har aldri lagt merke til lyden av den. Er sikkert forskjelling avhengig av hvilket merke du har. Tror jeg har en Hitachi.

Og ellers, om det er inspiron xps du har, er du fornøyd med maskinen ? Har den levd opp til forventningene ?

Lenke til kommentar

Sorry, har ikke Dell maskinen, men det virker som en veldig god maskin med topp maskinvare. Er det XPS Gen 2 forresten? Eneste jeg har å utsette på den er at den koster en del mer enn jeg ville ha betalt for en bærbar, samt at siden det er dell får du den fullpakket med div. Dell programvare, og jeg trur ikke du får kjøpt den uten Windows.

Syns å huske at Dell kjører en "dobbel minne uten pristillegg" kampanje igjen nå i disse tider, så det kan lønne seg å kjøpe nå.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...