danilovic Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Noen som digger Christina Aguilera? Det gjør jeg. Hun er dritdigg, da. Hva synes dere om at hun reklamerer for brus? Kom gjerne med (gode) innspill! Endret 31. juli 2005 av sosohal Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Si meg, Hva har vi babethreaden for? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Share the pain skrev: Si meg, Hva har vi babethreaden for? Poste bilder av babes. Her diskuterer vi en spesifikk en. Hva synes du om henne, btw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hu søx.. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) sosohal skrev: Share the pain skrev: Si meg, Hva har vi babethreaden for? Poste bilder av babes. Her diskuterer vi en spesifikk en. Hva synes du om henne, btw? ser ikke vitesen i disse trådene. blir kun spamm egentlig. kan ikke dere samle alt i 1 tråd heller? Endret 31. juli 2005 av K9 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er jævla pen, det kan jeg skrive under på.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hun er med på å støtte hallikvirksomheten innenfor musikken ved å tenke mer på slanking og sex enn på musikk. Enkelt og greit. Foreldre vil at barna ikke skal høre på Dimmu Borgir og Alice Cooper fordi de tror det oppfordrer til satanisme. Christina oppfordrer faen ikke til noe bedre.. Synes barn fremdeles burde vokse opp med Trond Vigoo Torgersen og Øysteein Sunde.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hippie-Erlend skrev: Hun er med på å støtte hallikvirksomheten innenfor musikken ved å tenke mer på slanking og sex enn på musikk. Enkelt og greit. Foreldre vil at barna ikke skal høre på Dimmu Borgir og Alice Cooper fordi de tror det oppfordrer til satanisme. Christina oppfordrer faen ikke til noe bedre.. Synes barn fremdeles burde vokse opp med Trond Vigoo Torgersen og Øysteein Sunde.. Øystein Sunde sier ikke så mye som passer for litt yngre barn. Btw. Jeg ville gitt henne en natt som hun aldri ville glemme. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Synes hun er grusomt stygg og falsk.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Da emnefeltet enda ikke er endret til det bedre stenges tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg