Gå til innhold

QXL-idioter irriterer meg!

Nuffern

Anbefalte innlegg

Ser at flere og flere er i ferd med å ødelegge QXL som et bra sted å selge sine brukte ting på. Mange selgere tar ekspidisjonsgebyr for å sende ut varene man har vunnet budrunden på. Helt idiotisk, og jeg mener at QXL burde forby dette. Det er bare en veldig enkel måte for selgerene å tjene ekstra med penger. De legger som regel ut varer som går for 100 kr, og så tar de 45 eller 65 kroner i gebyr - noe som igjen kommer i tillegg til frakten. Syntes det er uhørt. De tar jo ofte høyere gebyr enn hva proffe webshopper tar.

Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er følgende betingelse jeg fant på en auksjon på QXL:

Postens takster tilkommer, samt et eksp. gebyr på kr 65,- pr faktura - uavhengig av antall varer.

Vi sender gjerne flere varer samlet (gjelder ved auksjoner vunnet samme dag eller i løpet av helgen). Større varer fraktes med Linjegods.Vi sender normalt 4-7 dager etter at vi har registrert din innbetaling.

Ikke bare tar han/hun 65 kroner for å gidde å pakke produktet, men de klarer det ikke før det har gått 4-7 dager etter at du har betalt?!

Latterlig!

Link til auksjon: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19...um=1&Catg=11308

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at flere og flere er i ferd med å ødelegge QXL som et bra sted å selge sine brukte ting på. Mange selgere tar ekspidisjonsgebyr for å sende ut varene man har vunnet budrunden på. Helt idiotisk, og jeg mener at QXL burde forby dette. Det er bare en veldig enkel måte for selgerene å tjene ekstra med penger. De legger som regel ut varer som går for 100 kr, og så tar de 45 eller 65 kroner i gebyr - noe som  igjen kommer i tillegg til frakten. Syntes det er uhørt. De tar jo ofte høyere gebyr enn hva proffe webshopper tar.

Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er følgende betingelse jeg fant på en auksjon på QXL:

Postens takster tilkommer, samt et eksp. gebyr på kr 65,- pr faktura - uavhengig av antall varer.

Vi sender gjerne flere varer samlet (gjelder ved auksjoner vunnet samme dag eller i løpet av helgen). Større varer fraktes med Linjegods.Vi sender normalt 4-7 dager etter at vi har registrert din innbetaling.

Ikke bare tar han/hun 65 kroner for å gidde å pakke produktet, men de klarer det ikke før det har gått 4-7 dager etter at du har betalt?!

Latterlig!

Link til auksjon: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19...um=1&Catg=11308

Sett flere auksjoener av dem før. Skikkelig spydig, Dyr er det også.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Enig med trådstarter. Jeg handler stort sett brukte lp plater på qxl, og der varierer frakten fra 22kr til 80 kr for nøyaktig samme vekt og innpakning. Jeg har helt sluttet å handle av folk som ikke oppgir fraktsummer, og synes også ekstragebyrer er tullete!..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...