Bobby1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Eg har ein AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz, som eg skal overklokke, derfor er det noko eg lurer på før eg begynner... Hovedkort: DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D SPM. 1. Min prosessor kjører Orginalt 11x HTT multi, men blir den dårligere å overklokke , viss eg f.eks setter HTT multi til 9x? SPM. 2. Kva oppnår eg med å stille opp spenningen på chipsettet? SPM. 3. Kva er PCI eXpress frequency godt for? SPM. 4. Kva er LDT Voltage Control? Dette var alt for denne gang Kommer kansje med mer spørsmål Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 SPM. 1. Min prosessor kjører Orginalt 11x HTT multi, men blir den dårligere å overklokke , viss eg f.eks setter HTT multi til 9x? SPM. 2. Kva oppnår eg med å stille opp spenningen på chipsettet? SPM. 3. Kva er PCI eXpress frequency godt for? SPM. 4. Kva er LDT Voltage Control? 1: Ja, da kan du regne ut frekvensen vet å gange HTT * Multiplier. 200*9 = 1800 Mhz 2: Hvis PC'en blir ustabil under klokking, så kan det stabilisere den. 3: Den skal låses på 100 Mhz. Hvis ikke du gjør det kan enkelete komponenter inni PC'en bli ødelagt. 4: Det vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå