anon12234 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 var til en kompis som har kjøpt seg Velodyne CHT-15R subben. den sammens med fult audiopro surroundsett. satan som det dundret!, nesten så man trodde det var jordskjelv når det var eksplosjoner i filmen osv....... noen flere som har hørt dette monsteret av en sub? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har hørt DD18 som er en modell som er ganske mye bedre enn CHT15r. Veiledende på 34k har DD18 ,men man får somregel en ganske god deal.. Det finnes mye bedre utstyr ute på markedet hvis du vil ha trøkk så du har mye å glede deg til Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 34k? hvor da? Vil ha en ny sub og ska bruke mye penger på det. Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei! Har ikke hørt på 15 tommeren men hvis du leser litt på dette forumet vil du finne masse skryt om denne serien fra velodyne. AVTALK/VELODYNE Sitter selv og venter på en cht-10r 15tommer synes jeg blir både for stort og for dyrt, men bevaremegvel.....er jo kult å lage egne små jordskjelv hjemme i stua :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 har ikke hørt den selv men tror jeg leste en test av den i det nye dvd og hjemmekino. den fikk veldig bra der etter hva jeg kan huske! Velodyne er jo kjent for å lage gode subber Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 34k? hvor da?Vil ha en ny sub og ska bruke mye penger på det. http://www.hi-fi-center.no/shop_item.cfm?id=1208 ganske dyr Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://www.stereofil.no/produkter/hoyttale...odyne_dd18.html jepp samme her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå