Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann Som topic sier, noen som hører på A State Of Trance? Har fått tak i disse episodene på ett sted på internett, og jeg DIGGER Armin van Buuren. Men, det jeg lurte på. Hvor/hvilken radiokanal er det A State Of Trance går på? Virker som om det går 2 ganger i uken. Noen som kan forklare\gi meg link til ett sted? Og, BTW.. hvis dere ikke har hørt det, burde det sjekkes ut.. er skikkelig fet musikk Takker for svar: Mammuten. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Heisann. A State Of Trance går både på "vanlig" radio og nettradio. FM: Indie 103.1 FM (California) Energy 107.6 FM (Cypros) Play 99.6 FM (Jordan) Fresh FM 95.6FM (Nederland) The 246 Element Show (Canada) Nett: Digitally Imported Radio (www.di.fm) (Hver torsdag kl20:00 på Trance-kanalen) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 ok, tusen tusen takk! Skal begynne og høre på dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå