Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Cd-brenneren henger seg opp under brenning avogtil

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to cd-brennere, den ene en 10x og den andre en 52x

Før hadde jeg bare en harddisk, men når jeg så satt i den andre så hang plutselig brenneren seg opp enten midt i brenninga eller en annen gang utti. Da prøvde jeg å bytte til 10x og da funka alt som det skulle. Men akkurat det varte ikke lenge gitt, for så kom problemet att. Da var det å bytte til 52x igjen og da funka alt som det skulle. Etterhvert ble jeg drit lei av dette og fikk mye dritt på pcen som aldri ble brent ut. Formatering fant sted og da satt begge diskene i under formateringen. Problemet ble faktisk borte. Nå har jeg formatert og kjøpt ny disk igjen, men disken ble puttet inn etter formateringen. Nå er samme problem her igjen. Er det noen som har en annen løsning på dette enn å formatere? Vil helst slippe å slette alt igjen og en brenner er noe jeg trenger veldig ofte.

Mvh André

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du husket å sette den ene som master, og den andre som slave?

En kjapp ting du i tillegg kan gjøre, er å avinnstallere begge brennerene.

Restart maskinen, så de blir innstallert av seg selv. Det kan og fikse problemet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg satte en dvd-brenner og en dvd-rom på cable select begge to.

dvd-brenneren hang seg fullstendig når jeg satte i en cd.

byttet til slave og master, så ble det bra.

En annen gang hadde jeg lignende problem. Da avinnstallerte jeg begge enhetene + en ekstra harddisk, og restartet maskinen. Etterpå fungerte alt som det skulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...