El Matador Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 JA, som topic sier. Har du forslag til noen "bra" trance sanger? Når jeg sier "bra" mener jeg sanger som jeg synes er bra. Jeg liker noe når man synger og kanskje det noen kaller Mild Trance. Har du noen gode forslag? Ingen forslag er dårlige forslag. Hold dere til topic da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Delerium - Silence (Tiesto Remix) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Alt ifra Tiesto er sånn passe greit.. Armin van Buuren har mye bra. Som du skjønner, så er det en HAUG med masse bra artister og sanger.. bare og begynne og lete, egentlig, og se hva du liker selv. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Alt ifra Tiesto er sånn passe greit..Armin van Buuren har mye bra. Som du skjønner, så er det en HAUG med masse bra artister og sanger.. bare og begynne og lete, egentlig, og se hva du liker selv. Tiesto har jeg fra før. Armin skal prøves. Jeg leter jeg, men problemet er bare å finne ut hva jeg skal lete etter. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skjønner hva du mener.. Dj Playboy - Cube Er det litt mer din stil, eller liker du slikt som Tiesto? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jimmy Goldschmitz - Horizon (Peter Luts Remix) svenson & gielen - Twisted (Original Mix) TAKK MEG ETTERPÅ!! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 er Twisted så sinnsykt bra da...? Begynner og trekke på årene.. men alt over 2001 ca er vel over middels bra.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kanskje du finner noen gode her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...49109&hl=trance Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Skjønner hva du mener.. Dj Playboy - Cube Er det litt mer din stil, eller liker du slikt som Tiesto? Den var faktisk ganske kul den ja. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 er Twisted så sinnsykt bra da...? Begynner og trekke på årene.. men alt over 2001 ca er vel over middels bra.. Vel oki, den trekker vel på årene, men for meg som oppdaget den idag, er det et sykt bra funn! Det var vel det for deg også kan jeg tenke meg når du første gang kom over sanger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg er veldig fristet til å si Psyberpunk, men dette er muligens en litt for hard type trance for deg. DJ/Artist som lager all musikken selv. Går inn under genren psytrance med mye syke lyder og bakgrunnseffekter. Veldig mye bevegelse i musikken. Jeg fant et par skiver med han på nettet, begge parties han har spilt. Se etter Psyberpunk - Black Moon Party. 01 - THAI STYLE-MIX ZOOM Club Kho Panga.mp3 er en helt event tatt opp i en stor fil. Veldig bra, litt røff og hard trance (men ikke sånne slitsomme tyskergreier). Men med tanke på at resten av tråden anbefaler greier som Kate Ryan blir kanskje dette litt for mørkt og heavy..who knows, prøv det ut du Endret 31. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 er Twisted så sinnsykt bra da...? Begynner og trekke på årene.. men alt over 2001 ca er vel over middels bra.. Vel oki, den trekker vel på årene, men for meg som oppdaget den idag, er det et sykt bra funn! Det var vel det for deg også kan jeg tenke meg når du første gang kom over sanger Det stemmer.. Kan også anbefale: Ian van Dahl - Where Are You Now Kate Ryan - You Are My Love (eller U R My love) Kate Ryan - Scream For More kommer sikkert på flere litt senere Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Bare for å få det sagt, jeg driter i om Dj'ene lager musikken sin selv, så lenge sangene er kule. Stygge kvinnestemmer, er heller ikke et kjent ord hos meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Gå for Psyberpunk du..en mye mere interessant type enn det med syngedamer IMO, men jeg er litt rar Endret 31. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Gå for Psyberpunk du..en mye mere interessant type enn det med syngedamer IMO. Smaken er som baken.. kan ikke bestemme hva han syns? Men, få tak i det, og test det ut selv.. så får du fort vite om det er noe og ha, eller ikke Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Eller du kan sjekke ut Tom Harding, eller Lisa Lashes sin Extreme Euphoria.. Hvis det er interessant med litt "hardere" trance. Goliath er jo også en klassiker.. EDIT: Happy Hardcore er det jo noen som liker også.. Personlig syns jeg at det er helt greit.. Kubik - Saturn 5.. burde sjekkes ut Seikos - Rythm Of Life også.. Scooter - One (Always Hardcore) Phil Green - Goliath Anthem Endret 31. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå