_Preben_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg har en DC som kjører RRAS ut mot internett. Etter jeg begynte å NAT'e med RRAS så fryser internett til tider. Noen som har vært borti lignende ? Av mulig relevant informasjon har jeg intern DNS, som forwarder mot ekstern (ISP) dns. Har følgende feilmelding gjentagende: The Security System could not establish a secured connection with the server DNS/xxxxx.xxxxx.xx. No authentication protocol was available. For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Det hele løser seg ganske enkelt med å kjøre en ipconfig /release /renew. Men kan jo ikke holde på å gjøre dette til stadighet. Setter veldig pris på hjelp her /Preben Lenke til kommentar
PorscheKiller Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har du prøvd å sette den til statisk ip? Lenke til kommentar
_Preben_ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 hmm.. har faktisk ikke tenkt på det. Er satt slik nå, så får vi vente å se om det ordner problemet. Takk for hjelpen Smart tenkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå