orelse4054 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny bil, var ute her om kvelden med noen kamerater og testet bilen som nevnt i topic fant ut at denne bilen var helt grei: 140000km 20'000kr XN (står det på siden av 106 greiene bak, va står egentlig XN for?) Han som jeg kanskje skal kjøpe den av snakket noe om "Injection" eller noe, hva er dette? Ingen rust på den Men dekkene er noe av det tynneste og styggeste jeg har sett (de som kom med bilen når den ble kjøpt første gangen (originale??)) Derfor vurderer jeg å kjøpe meg noen nye felger og dekk for en grei penge, noen som har peiling på hvor jeg bør lete, priser og kanskje tips om hvilke? Setter pris på alle svar Hilsen "me" Lenke til kommentar
fredster Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg foreslår at du tar turen innom Peugeotklubben sine sider. Der kan du finne info. om det aller meste du lurer på. Anbefaler deg å registrere deg samtidig. Selv har jeg fått mye god hjelp av de andre medlemene etter at jeg kjøpte min første Peugeot i år. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hva er boltsirkelen?? 3x??? Hvis du kun har 3 bolter er det ikke mye og få kjøpt.. du får tak i 14" alu kun orginalt og de er stygge!! orginalt sitter det 155/70R13 dekk på den bilen og det breieste som går er 165 før det begynner og subbe... kjipt men sant Har netopp brukt 3 timer i tlf for og få noen gromme felger/dekk til en sånn bil.... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det eneste jeg fant hos Interdekk var disse. Men det er jo ikke sikkert at det er til riktig modell 106, og 13" alufelger er jo ikke spesielt svære greier heller. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 4X108 har du denne boltsirkelen?? eller 3x et eller annet?? Jeg endte opp med og lakke felgene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå