Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg har nettopp anskaffet meg en liten ekstern harddisk på ca. 40Gb (USB). For et par timer siden kom jeg hjem fra et LAN og jeg hadde overført mesteparten av filene over til den, men nå finner jeg den ikke. Jeg har lett, men finner den ikke. Drivere er instalert og jeg hører den "går". Som sagt, den funket for et par timer siden. Lenke til kommentar
Zardoz51 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har du en annen USB kabel du kan prøve? Bruk en du er helt sikker på at virker. Fks. USB kabelen til printeren. Lykke til. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Se i Diskbehandling, om du bare mangler bokstaver til den harddsisken.. Høyreklikk min datamaskin > manage Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvis du har virituelle CD-rom stasjoner eller er koblet til andre nettverksstasjoner, så kan det hende at det blir konflikt med stasjonsbokstavene. Sjekk i "Datamaskinbehandling" og se om den er der. Hvis den er det, så bytt stasjonsbokstaven til den eksterne disken Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Den var bokstav O, når den funket. Og den er ledig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Har du en annen USB kabel du kan prøve? Bruk en du er helt sikker på at virker. Fks. USB kabelen til printeren. Lykke til. jeg har ingen andre kabler som passer til den. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 KONGE!! Fikk det til! Det var ingen spesiell avansert løsning på det, bare det at ledningen ikke var satt godt nok inn. Silly me! Beklage for å ha sløst med deres dyrebare tid! Lenke til kommentar
Zardoz51 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Uansett glad for at du fant ut av det. Ingenting er verre enn å miste det en har samlet. Håper du får en god natts søvn nå. Endret 30. juli 2005 av Zardoz51 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Uansett glad for at du fant ut av det. Ingenting er verre enn å miste det en har samlet. Håper du får en god natts søvn nå. Søvn blir det nok ikke, skal se film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå