Gå til innhold

trenger mer klassisk gitar på mp3!

Jimstar

Anbefalte innlegg

hei :)

leste her for ca en mnd siden i en gitar tråd at Paco De Lucia fra Buena Vista Social Club var å anbefale om man likte klasisk gitar. jeg prøvde å laste det ned, og har nå ca alt han har laget, men jeg må ha mer! Jeg blir så utrolig rolig av å høre på det, og nyter det så utrolig.

om du har hørt noe av paco de lucia - vet du hvor jeg kan finne mer av den typen?

takk

james :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo også Michael Hedges, på akustisk gitar. Det er ikke samme type som "Paco", men jeg tror; liker du Paco liker du hedges. Han er utrolig flink! :yes: Anbefales på det sterkeste: Michael Hedges. Jeg har en plate med Paco de Lucia som heter "Splendido Hotel" men det er godt mulig du har lasta den ned :thumbup:

Lenke til kommentar

Om du likte låtene MÅ du bare kjøpe hele albumene de er på! Seriøst! Du kommer IKKE til å angre om du liker den type musikk. Veel, nå må det jo også sies at disse låtene er på en plate med progressiv rock da. Yes og Genesis på tidlig 70-tallet var jo konger innen prog og resten av platen er også prog, men det er mye å lære fra disse musikerne. Både Steve Howe og Steve Hackett var utmerkede klassiske gitarister og kunne både det og rock og hva det måtte være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...