Gå til innhold

Exalted med Stormpike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mest effektive jeg kan komme på er;

1. Gjør alle questene.

2. Sørg for at så mange som mulig leverer loot til "vendorene" i AV.

Dette er vel så å si de eneste effektive måtene man kan få opp reputation hos Stormpike Mountaineers på. Du får forresten en veldig sweet bonus på reputation hos IF/SW/Gnomeregan Exiles/Darnassus.

Jeg vet at det ikke var denne typen hjelp du spurte etter, men etter hva jeg vet er dette de eneste effektive måtene å få opp reputation i AV på.

Det mest effektive jeg kan komme på er;

1. Gjør alle questene.

2. Sørg for at så mange som mulig leverer loot til "vendorene" i AV.

Dette er vel så å si de eneste effektive måtene man kan få opp reputation hos Stormpike Mountaineers på. Du får forresten en veldig sweet bonus på reputation hos IF/SW/Gnomeregan Exiles/Darnassus.

Jeg vet at det ikke var denne typen hjelp du spurte etter, men etter hva jeg vet er dette de eneste effektive måtene å få opp reputation i AV på.

Takk for tipsene men hvilke av questene er lette å soloe og er mulig og gjøre om igjen?

Har noen erfaringer med en effektiv metode for å få reputation med Stormpike i Alterac Valley? Setter pris på grundige tips, linker til guider/andre forum med guider/tips etc :)

er ikke store tipsene jeg kan gi deg andre enn å "SPILL MYE"... Jeg var der 12 timer daglig i litt over 1 uke, og ble exalted på det.... Skal ikke mere til :)

hva skjer når man blir exhalted der?

https://www.wow-europe.com/en/info/basics/b...ds-alterac.html

hehe, du skulle ha tenkt på rep i AV før patchen........ nå er det PAIN å få det....

forklar.

før patchen fikk man 10 rep hver gang man leverte inn armor scraps, bone chips osv....... nå får man 1!!. men det gjør også alle i hele vallyen... slik at når du levere inn får alle i hele vallyet 1 rep. slik at nå kan du faktisk få rep uten å gjøre en dritt, men tar mye lengere tid enn før....... da man kunne snipeloote fra 999 miles away

Men nå går det fortere for for de fleste enn for de få ninjalooterene. Jeg går fortere opp i rep nå enn før patchen. Fikk 1k rep for å være i AV i 1 1/2 time nå. Det var kun innlevering av loot til div vendorer.

Før var det umulig å få rep. 40 stk som klikker på lik. Stor sjanse for at du fikk den da. Ingen som var interesert å vinne AV, kun loote. Nå er det anderledes. Alle vet at de får rep, så de stopper ikke midt i en push for å loote. Jeg ble revered natt til lørdag, har nå 4000 rep inn i exhaulted (Nå er det natt til søndag).

Man får fortsatt fordeler ved å levere inn loot. Når man f.eks leverer inn en tauren hoof får man 10 rep hos Ironforge(?), samt 2 eller 3 hos de andre faksjonene.

Dette vil da i praksis si at hvis jeg som human med 10% bonus leverer 5 av de fire forskjellige "lootene" vil jeg få en reputationbonus som dette;

20+ reputation hos Stormpike

100+ i Ironforge

100+ i Stormwind

100+ hos Gnomeregan Exiles

100+ i Darnassus

(merk at dette er omtrentlige tall, samt at de gjelder for humans. det gjelder også kun den looten _du_ leverer inn. all den andre økningen hos stormpike kommer som en "bonus".)

Dette er relativt lettjent reputationøkning, og i løpet av en dag i Alterac Vally vil man lett kunne gå opp mange tusen i reputation hos de forskjellige faksjonene i alliansen.

Det er relativt hardt å få tak i loot enda synes jeg - i hvert fall på Burning Blade. Til og med hvis man dreper en horde alene litt i utkanten vil det være folk som løper bort for å loote "din" loot. Det er heller ikke uvanlig å se opp til 4-5 alliansemedlemmer som gir faen i fightingen og heller tar looten. Det er litt kjedelig, men det er fullt forståelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...