Gå til innhold

Medion MD 95275

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg har kjøpt en Medion bærbar med "alt" for et halvt år siden. Denne pc'en startet med at den ikke ville starte skikkelig. Skal kanskje si at jeg kjøpte den via OBS Coop :no: . Siden denne tid har den ikke ville starte, plutselig slått seg av og låser seg TOTALT etc etc. Har hatt den inne to ganger til rep, og skal nå få ny. Mao, bare problemer. Er det andre som har noen erfaringer med denne maskintypen? Burde jeg rett og slett bare valgt et annet merke....?

Mvh Raklefanten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du hatt den inne 2 ganger for samme feil, og har nå samme feil for 3. gang? Eller har feilen du opplever ikke blitt fikset de 2 gangene den har vært inne?

Isåfall bør du ikke godta ny maskin, da bør du kreve å få kjøpet hevet, altså alle pengene igjen.

Er det forskjellige feil, så har dessverre det jeg sier ingen relevans..

Lenke til kommentar

Denne pc har fått mye skryt på dinside.no, så derfor kjøpte jeg den. Har hatt den inne som sagt 2 ganger, og følgende ble gjort: 1) Byttet ny ram og MB uten forbedring, byttet harddisk. 2) Lagt inn nytt image. 3) Ved andregangs rep ble det kun lagt inn nytt image. Alt iflg servicerapport. Samme feil hver gang jeg leverte inn pc'en, og feil kort tid etter at den kom i retur etter service.

Dette ønsker jeg svar på:

1: SKAL JEG BYTTE MASKINMERKE?

2: ER DET ANDRE MED MEDION PC'ER SOM OPPLEVER DET SAMME?

3: JEG FÅR NOK NY PC AV SAMME TYPE, MEN SKAL JEG HELLER GÅ FOR ET ANNET MERKE?

Raklefanten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...