_HKH_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Når blei sånt obligatorisk i konfirmasjonsundervisninga? Det er ikke obligatorisk, men kan velges som erstatning for mange dobbelttimer spredt utover våren/høsten. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Komfeleiren min var kjipt ass..! Ikke nok med at jeg måtte tilbringe et par dager med hyperkristne ledere som ville be med meg 24/7 så ble kloakken tett. Så ikke noe vann i springen, ingen dusjing og værst av alt, ikke mulig å tappe ned etter toalett besøket... Var midt ute i villmarken, skulle tro at folk var oppegående nok til å gjøre ærendet sitt ute i bushen, neida..!! "Grøss" I tillegg hadde jeg feber og var forskjølet.. Sorry at jeg klager. Men det var virkelig en bedriten helg ( bokstavlig talt)... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 et tips, ikke sovne i kirken.. da blir presten sur ;\ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Viking øks, absinth og fyrstikker Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvis du tenker på pengene, så pleier det å gå greit. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå