Gå til innhold

Skal på konfirmasjonsleir I morgen!

Anbefalte innlegg

Konfirmasjonsleir var ikke det gøyeste jeg var med på for å si det sånn. Først ble vi tvunget i seng, også 2 timer etter, så ble vi tvunget opp igjen, for da skulle vi ut å ha gøye "leker". Artigt. . :hrm:

Ble mye dramatikk på leieren, vi fikk gå veldig mye tidligere på søndagen grunnet en som fikk hjerneblødning og holdt på å stryke med.

Presten var helt forvirret og viste ikke hva han skulle gjøre. Skulle ringe etter sykebil, også tok det år og dager før han virkelig tok å ringte.

Men, ellers er det greit. Så lenge du kommer på rett bor når du skal spise er det gøyt. Kom på bord med folk som jeg ikke har noe interesse med å bli kjent med en gang en gang.

Som en annen sa, hvis du ødelegger noe, ikke si at du gjor det. Samme hvis det blir funnet noe, si at det var slik fra før.

Jeg klarte å slå igjen døren, fordi en tulling skulle inn på rommet våres, og det endte med at døren gikk så hardt igjen at speilet falt ned å knuste. Samlet opp alt det knuste og la det oppå skapet. Lå 2 speil der fra før.

Var foresten veldig god mat vi fikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

legg fra deg fordommene dine hjemme og gjør deg klar for en artig opplevelse.

Jeg har vært med på 6 konfirmantleirer, en som konfirmant og 5 som leder. Det er ALLTID slik at de som kommer der med en negativ innstilling ikke har det like gøy som de som er positivt instillt og er der for å more seg.

Selvfølgelig kan du ende opp med en konservativ drittprest som snakker tull og indirekte kaller halve salen for horer når han snakker om sex før ekteskapet, men du kan jo rekke opp hånden og stille saklige spørsmål! Det står ikke noensted i bibelen at sex før ekteskapet er synd, det kan bare tolkes slik. Digg om noen konfirmanter hadde eid presten i en debatt.

Mange av lederne på leiren vil garantert være unge, liberale og kule. Det vil kanskje være et fett husband der som spiller kul, kristen musikk og det blir mye bading. Mor deg.

Lenke til kommentar

Når vi var på konfleir tok de alle mobilene. Vi gikk selvfølgelig bare inn på kontorer og hentet dem igjen. Min ble tatt inn 3-4 ganger på 2 dager. Vi måtte "legge oss" klokka 11 (gå inn på rommet, late som man sover og stå opp en halvtime senere :) )

Siden vi hadde holdt lederne våkne hele natten, vekket de oss kl 5 neste natt og så måtte vi ta armhevinger osv.

Egentlig var leiren ganske gøy. Vi hadde forholdsvis unge ledere og derfor ble det ikke bare høytlesning fra bibelen, men også forskjellige leker osv.

Lenke til kommentar
I kirka?! Konf deg borgelig..

Synes jeg.

:yes: Da slipper du alt det der moralpreiket og jesussyningen. Å ikke komfe seg er egentlig det beste, men jeg komfet meg borgerlig. Da kan man ha fest og sånn (pluss penger)

Men noe jeg alltid har med meg på tur/leirskole:

- Leatherman eller en god lommekniv

- Vanngevær (alltid en slager til å vekke folk midt på natten med :devil:)

- Knall eller noe annet sprengstoff du kan lage bråk med

- Lesestoff (Donald og slikt)

Lenke til kommentar
Men noe jeg alltid har med meg på tur/leirskole:

- Leatherman eller en god lommekniv

- Vanngevær (alltid en slager til å vekke folk midt på natten med :devil:)

- Knall eller noe annet sprengstoff du kan lage bråk med

- Lesestoff (Donald og slikt)

Hey! Du glemte jo sprit-tusjen som man kan tegne på de som sover med!

Lenke til kommentar
Konfirmasjonsleiren jeg var på var ikke så ille, vi var i risør, og hadde en lat "jævel" til "lærer/gruppeansvarlig". Heh, de andre i klassa mi fikk en hel kristen fyr som var alvoligere enn paven.

Når vi skulle ha undervisning (les: bibel saker), lære om et eller annet, så dreit vi alle i det og gikk for å bade e.l i stedet.

De gangene vi måtte være i kirka for å høre på foredragene dem hadde en gang on dagen, så satt vi på benkene og sov. Ingen som reagerte heller. Tror faktisk det var der jeg lærte å sove med øynene oppe :o

Var noe synging av jesus ting og skit og da, men seriøst, det er bare å sette seg bakerst og... jatte med. Easy going.

Det ble sinnsykt mye bading på meg (og de andre i gruppa mi) i den leiren.

Det var rett og slett helt konge. Jeg var vel sikkert heldig med destinasjon og lærer/gruppeansvarlig.

Og ja, hvis du ødelegger noe, gjem det :D

Hvorfor komfirmere seg kristelig når man ikke er interessert i kristendomsundervisningen?

Lenke til kommentar
Å konfimere meg var det dummeste jeg noen gang har gjort. Var nok mer press fra hjemme enn egen lyst. Skulle jeg valgt igjen hadde jeg ikke gjort det av den grunn til at religion er så stort røl jeg får vondt i hodet av det.

Hvorfor angre på noe man ikke kan gjøre om? Meld deg ut av statskirken, og så er du ferdig med det.

Lenke til kommentar

Hihi, husker leieren vår, var noen dritt unger som kasta godterier som de hadde smatta på, jeg ble truffet av en 0,5 l flaske og jeg ropte ut "Den neste jævelen som treffer meg skal få juling" Det var noen som skrattet, og jeg ble truffet og jeg spurte hvem det var..

Og så la jeg meg til å sove.. Og etter jeg hadde stelt meg gikk jeg og tok tak i soveposen til han som kastet og løftet han opp og kastet han i gølvet og sparket han :D Det var gøy!

Skal si det var mange forbausede i klassa mi, ingen trudde jeg var sterkere enn de..

Gøy å overaske venner :D

Vertfall ha med godt humør!

Lenke til kommentar

Konfet meg borgerlig på Storwartz (høres ut som en tysk fangeleir)

Kongelig det, vi fant en diger kamerablitz som vi vekket folk med. En som hadde med 200W anlegg også, så vi døgnet likesågodt. Litt vandring uten lov i gruvene (Fikk brev hjem:!: ). Klatring i andre etasje på utsiden av veggen. Det var eneste vei inn i noen rom. Døra var låst.. Hvorfor det mon tro...? :roll:

Lenke til kommentar

Konfirmerte meg borgelig jeg. :)

Om natten hadde det seg slik at den som hadde ansvar for nøkkelen til vår hytte hadde gått og lagt seg og låst døra fra innsiden, så jeg og de andre guttene i hytta fant oss nødt til å sove i nabohytten, som tilfeldigvis var ei rein jentehytte.. :whistle:

Konfleir er på mange måter noe helt annet enn en 'vanlig' tur, da du ikke trenger å ha med det som til vanlig blir sett på som "standard bagasje" (TP-kabel, Tastatur, Mus, etc..)

Et godt tips:

Ikke test om vinduet til nabohytta knuses hvis dere kaster en halv snømann på det.

(selv om det er litt morsomt å se på de som vokner og får se at det ligger en død snømann spredd utover gulvet)

Men det viktigeste (og kjedeligste) tipset:

Ha det gøy! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...