Heisenberg88 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ønsk meg lykke til! Har dere noen overlevelsestips? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har dere noen overlevelsestips? Leatherman og tolmodighet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ikke ta med alkohol, sørg for å ikke bli tatt for noe du gjør, skjul alt som blir ødelagt, ha det moro er kjedelig på konfirmasjonsleir... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Leatherman(som sagt), (lighter, lightergass hvis du er deltids pyroman).... hm.. har aldri vært på sånn leir jeg, vi slapp unna Lenke til kommentar
lre Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 GL, Leatherman, fyrstikker og litt mat burde holde. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har dere noen overlevelsestips? Drikk vann og ikke lek med rødsprit. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 sikker på at dere ikke mener Letterman? som i David Letterman" ? alltid morsomt å se på det. Lykke til på konf leier. glad jeg slapp det og må du få masse penger når den dag kommer. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Vi slapp også konf. leir... og takk gud for det.... Høres jo BOOOORING ut.... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tett rævsprekken din med sparkel. Så slipper du tanken ved for å få sår bak neste dag . Disse prestene er ikke alltid som du tror. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tett rævsprekken din med sparkel. Så slipper du tanken ved for å få sår bak neste dag . Disse prestene er ikke alltid som du tror. og knip de godt sammen 24/7 Lenke til kommentar
Erad Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Konfirmasjonsleiren jeg var på var ikke så ille, vi var i risør, og hadde en lat "jævel" til "lærer/gruppeansvarlig". Heh, de andre i klassa mi fikk en hel kristen fyr som var alvoligere enn paven. Når vi skulle ha undervisning (les: bibel saker), lære om et eller annet, så dreit vi alle i det og gikk for å bade e.l i stedet. De gangene vi måtte være i kirka for å høre på foredragene dem hadde en gang on dagen, så satt vi på benkene og sov. Ingen som reagerte heller. Tror faktisk det var der jeg lærte å sove med øynene oppe :o Var noe synging av jesus ting og skit og da, men seriøst, det er bare å sette seg bakerst og... jatte med. Easy going. Det ble sinnsykt mye bading på meg (og de andre i gruppa mi) i den leiren. Det var rett og slett helt konge. Jeg var vel sikkert heldig med destinasjon og lærer/gruppeansvarlig. Og ja, hvis du ødelegger noe, gjem det Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tett rævsprekken din med sparkel. Så slipper du tanken ved for å få sår bak neste dag . Disse prestene er ikke alltid som du tror. og knip de godt sammen 24/7 Haha :!: Prøv å bli kjent med nye jenter så fort som mulig.. Kos deg..! Ps. Pass deg for lederne! Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ps. Pass deg for lederne! Presten sa: "Og hver gruppe vil få n ungdommelig og "hipp" leder " Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hadde det morro på konfeleier jeg. ganske mye artig å finne på. natten er mest artig! (løpe rundt fra rom til rom uten å bli tatt) Har også vært en såkalt leder på konfeleiren. Det var nesten artigere. Da får man løpe etter de drittungene som alltid må løpe fra rom til rom midt på natten! (har altså deltatt på slik leir fra to forskjellige perspektiv) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi hadde konf. leir til Geilo på vinteren. Knall! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kniv Leatherman Gaffa tape(If you bring nothing else bring this.) Lighter Fyrstikker Lang svart kappe En can med pepperspray eller CS gass. Hellig vann Krusifiks Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Den nye Gorgoroth-genseren din. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ønsk meg lykke til! Har dere noen overlevelsestips? hør på scnappi :!: Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Høres jo BOOOORING ut.... Konfirmasjonsleir er faktisk gøy! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 En av mine turer sitter godt.. Tur til London, møte med maange andre ungdommer fra europa i sjømannskirka som er der.. Det var veeldig bra.. Prestene var greie, 0 problem. Men var litt sært å sove i ei kirke 2 netter på rad.. Men det var kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå