Gå til innhold

Skal på konfirmasjonsleir I morgen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konfirmasjonsleiren jeg var på var ikke så ille, vi var i risør, og hadde en lat "jævel" til "lærer/gruppeansvarlig". Heh, de andre i klassa mi fikk en hel kristen fyr som var alvoligere enn paven.

Når vi skulle ha undervisning (les: bibel saker), lære om et eller annet, så dreit vi alle i det og gikk for å bade e.l i stedet.

De gangene vi måtte være i kirka for å høre på foredragene dem hadde en gang on dagen, så satt vi på benkene og sov. Ingen som reagerte heller. Tror faktisk det var der jeg lærte å sove med øynene oppe :o

Var noe synging av jesus ting og skit og da, men seriøst, det er bare å sette seg bakerst og... jatte med. Easy going.

Det ble sinnsykt mye bading på meg (og de andre i gruppa mi) i den leiren.

Det var rett og slett helt konge. Jeg var vel sikkert heldig med destinasjon og lærer/gruppeansvarlig.

Og ja, hvis du ødelegger noe, gjem det :D

Lenke til kommentar
Tett rævsprekken din med sparkel. Så slipper du tanken ved for å få sår bak neste dag :p. Disse prestene er ikke alltid som du tror.

og knip de godt sammen 24/7

Haha :!:

Prøv å bli kjent med nye jenter så fort som mulig..

Kos deg..! :yes:

Ps. Pass deg for lederne! :(

Lenke til kommentar

hadde det morro på konfeleier jeg. ganske mye artig å finne på. natten er mest artig! :D (løpe rundt fra rom til rom uten å bli tatt)

Har også vært en såkalt leder på konfeleiren. Det var nesten artigere. Da får man løpe etter de drittungene som alltid må løpe fra rom til rom midt på natten! :mad::p

(har altså deltatt på slik leir fra to forskjellige perspektiv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...