Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Biler alle liker, utenom deg?

Anbefalte innlegg

Emnefeltet sier vel det meste? Venligst begrunn hvorfor du hater bilen også.

Mitt bidrag:

Audi A4 (2001-2004): Hvordan kunne Audi ødelegge navnet på en flott sedan som egnet seg bra for autofile med å lansere en etterfølger med et ekstremt gubbete karroseri i 2001?

Audi TT: Ser ut som en VW Beetle som noen har tråkka på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opel Calibra.

Liker ikke utseende og synes det er blitt en "utvannet" bil nå når så mange har en slik.

VW Corrado.

Liker utseende på denne, men dette er også blitt en "rånernes Golf".

Biler som sier: Jeg har så mye penger at jeg vil vise hele verden det.

Den ligger vel litt i svaret. ;)

Lenke til kommentar
Ser ut som et forsøk på å lage ei Pen boble (wolkswagen)

Noe som ble misslykket..

Kanskje ikke så rart at de er like da det er Ferdinand Porche som har laget bobla (etter bestilling av Hitler som ville ha en billig bil til folket).

Jeg liker ikke slike luksus Jaguarer jeg! Synes designet på de er så kjedlig og annonymt (jada, det er unntak).

Lenke til kommentar

Ford Mondeo.

Først og fremst forde den er en Ford og deretter at en så simpel bil av dårlig kvalitet kan bli kåret til årets bil av BBC eller hvem det nå var.

Klart en spillerny bil kan inponere men det blir morro å se om denne bilen holder seg bra om 10-15 år slik gamle japsebiler gjør når de ikke ruster bort.

Lenke til kommentar

Sorry Billy Bob, ikke meninga å plage deg, men det er faktisk 2 som ikke liker 240'en, så da har ikke den noe mer å gjøre her :p

Fiat Duplo eller hva den heter, har heller ikke noe å gjøre her håper jeg, for jeg liker den hvert fall ikke..

Lenke til kommentar

Nissan/Datsun Skyline: Skjønner bare ikke hva som er så stort/bra/imponerende med disse bilene. De gamle utgavene er dog litt bedre enn R32 og utover. Gjelder alle skyliner, alt fra 4dørs til gtr

Honda Civc: Har bare fått nok av F&F kopier på hvert gatehjørne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...