AndyG Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tjah er ikke helt sikker på alle, men vet da noen Vokal: David Coverdale Gitar1: Ritchie Blackmore Gitar2: Jimmy Page / Steve Morse Bass: Roger Waters / Roger Glover Keyboard: Jon Lord Trommer: Ian Paice Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Vokal: David Bowie (Selveste) Gitar: David Gilmour (Pink Floyd) Gitar: Jimmy Page (Led Zeppelin) Bass/Vokal: Geddy Lee (Rush) Keyboard: Rick Wakeman (Yes) Trommer: Mike Portnoy (Dream Theater) Absurd? Edit: La til band i parantes Endret 8. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Band: In Flames Vokalist: Offspring person som jeg ikke kan navnet på. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Den kunne du jobbet bedre med. Sa meg svært lite om deg egentlig... Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Vokal: Mikael Åkerfeldt / Maynard James Keenan Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Gitar, Vokal, Synth og Komposisjoner: Vegard Sverre Tveitan Trommer: Dave Lombardo Bass: John Myung Maskot: Meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Trommer: Dave WecklBass: Les Claypool Gitar: Steve Vai Gitar: Joe Satriani Perkusjon: Terry Bozzio Vokal: Mike Patton DET hadde vært noe det. Quoted for truth... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Trommer: John Bonham Keyboard/Bass: JPJ Gitar: Jimmy Page Sang: Robert Plant Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Vokal : Daniel Gildenlow Sologitar : Jarle H. Olsen 1. Synth/ Bakgrunnsgitar : Will Reyna 2. Synth / Piano : Fredrik Hermansson Bass : John Myung Trommer : Jason Rullo Sjanger : Meget melodiøs progrock. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Trommer: John Bonham/Mike Portnoy Gitar1/Back-up-vokal: Max Cavalera Gitar2: Angus Young Bass: Cliff Burton/John Myung Gitar3/evt. vokal: Justin Hawkins Vokal: Bruce Dickinson Eg har med eit levande alternativ til Bonham og Burton. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vokal: Burton C. Bell (Fear Factory) Gitar 1: Alexi Laiho (Children Of Bodom) Gitar 2: James Hetfield (Metallica) Bass: Fieldy (KoRn) Trommer: Raymond Herrera (Fear Factory) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 skal komme med band her nå band 1 : vokal : Garm (Borknagar, Ulver) bass : Steve Digiorgio (Death, Sadus, Testament) gitar : Ihsahn (Emperor) trommer : Asgeir Mickelson (Borknagar) band 2 : vokal : Ozzy (Ozzy, Black Sabbath) bass : Cliff Burton (Metallica) gitar : Dimebag (Pantera) trommer : Vinnie Paul (Pantera) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Kom på et heilnorsk alternativ (rytmeseksjonen skal være kjapp, tight og ikke overalt): Anja Garbarek - vocals (solo + guest app. Satyricon) Helge Sten - Soundscapes (Deathprod & Motorpsycho) Finn-Olav Holthe - lead guitar (The 3rd & the Mortal) Jim Bergsten - rhythm guitar/ backing vocal (Red Harvest) Lars K. Norberg - bass (Spiral Architect) Trym Torson - drums (Enslaved, Emperor & Zyklon) Cato Bekkevold - drums (Red Harvest & Enslaved) Endret 10. august 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vokal - Jack Black (Tenacious D) Gitar 1 - Slash (Velvet Revolver) Gitar 2 - Alvin Lee (Ten Years After) Gitar 3 - Angus Young (AC/DC) Bass - John Paul Jones (Led Zeppelin) Trommer - Joey Jordison (Slipknot) Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Trommer: John BonhamKeyboard/Bass: JPJ Gitar: Jimmy Page Sang: Robert Plant Hehe jeg kjenner igjen det oppsettet der ja Jeg er helt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg