TAAB Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Trommer : Neil Peart Bass : Del Palmer Keyboard : Thomas Neuroth Keyboard : Detlev Schmidtchen Gitar : Steve Hackett Vokal og fele : Sanna Kurki-Suonio Vokal og banjo : David Eugene Edwards Skulle vel blitt bra? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Mitt drømmeband hadde vært: Vokal: David Gilmour (Pink Floyd) Vokal 2: Eva Cassidey (Solo) Gitar: André Olbrich (Blind Guardian) Gitar 2: Marcus Siepen (Blind Guardian) Bassist: Roger Waters (Pink Floyd) Trommis: Kanskje Lars Ulrich (Metallica) eller Nick Mason (Pink Floyd) Det bandet skulle spilt rolig og helt unik musikk. Hver låt skulle vært en duett da Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tja... nå er jo jeg en av de som mener at The Beatles og Led Zeppelin er komplett som de er, men mitt drømmeband(ja, jeg vet at noen er død); Trommer: John Bonham Gitar: Jimmy Page/Dimebag Bass: J. P. Jones/Tim Cumerford Keyboard: John Lord Vokal: John Lennon/Chris Cornell eventuelt Vokal2/kor: Alison Krauss ... kunne blitt spennende... enten ekstremt bra, eller totalt kaos... Lenke til kommentar
Amped Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Haha, noe av det mest utenkelige kanskje: Daniel Gildenlöw - Gitar, vokal Robert Fripp - Gitar, Mellotron Chad Smith - Trommesett, klokkespill Geddy Lee - Bass, vokal, synth Lenke til kommentar
zacka Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Vokal: Pink (ikke skyt, den dama er RÅ live!) Gitar: Slash Gitar2: Izzy Stradlin Keyboard: Dizzy Reed Trommer: Lars Ulrich Bass: Cliff Burton/Robert Trujillo Meget mulig en riktig så original sammensetning, men gosj så gildt det hadde vært Endret 4. august 2005 av zacka Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Freddie Mercury på vokal og Jimi Hendrix på kam. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Trommis: Mike Portnoy 2 trommis ( perkusjonist ) Terry Bozzio .... Han er SYYYYK!!! Gitar: Steve Hackett Bass: Flea Vokal : Vokalen i Dream Theater Endret 4. august 2005 av ZenCo Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Trommer: Dave WecklBass: Les Claypool Gitar: Steve Vai Gitar: Joe Satriani Perkusjon: Terry Bozzio Vokal: Mike Patton DET hadde vært noe det. Snadder Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skal vi se... Vokal: Bruce Dickinson Bass: Steve Harris Trommer: Nicko McBrain Gitar: Dave Murray Gitar: Adrian Smith Gitar: Janick Gers :!: Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Metal/ fusion: Keys/ vox: Kevin Moore (Dream Theater, Fates Warning, Chroma Key & O.S.I.) Gitar/ back vox: Chris Poland (Megadeth, Damn the Machine & Ohm) Gitar: Glenn Snellwar (Gordian Knot & At War With Self) Stick: Sean Malone (Cynic, Gordian Knot, Aghora & O.S.I.) Bass: Tony Choy (Atheist, Cynic & Pestilence) Perk: Morgan Ågren (F. Thordendal, Mats/ Morgan, Flesh Quartet, Dweezil Zappa etc.) Prod: Nisje Olm Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gitar/vokal: Chuck Schuldiner (Death, Control Denied) Gitar: Luc Lemay (Gorguts) Bass: Steve DiGiorgio (Death, Sadus, Autopsy) Trommer: Sean Reniert (Death, Autopsy) Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Gitar1: John Petrucci. Gitar2: Steven Wilson. Bass: Tony Levin. Trommer: Danny Carey. Vokal: Cedric Bixler Zaval. Voilâ. Endret 5. august 2005 av Mikal Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) trommer: Martin Lopez(opeth) Gitar: jimi hendrix gitar & vokal: Satyr won-graven(satyricon) vokal:Nocturno Culto (darkthrone) keyboard:janne warmann(children of bodom) og hele apocalyptica, men ikke vokalen. Endret 7. august 2005 av Ministry Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva faen er det med John Petrucci da? En lite nytenkende gitarist, spør du meg... I DT Train Of Thought var det jo bare kjedelige-"dype"-sanger-på-over-10-minutter... Jeg ble så sint og lei at jeg holdt på å knuse data'en... (Enda en god grunn til å laste ned før man kjøper)... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Vokal: Pink (ikke skyt, den dama er RÅ live!)Gitar: Slash Gitar2: Izzy Stradlin Keyboard: Dizzy Reed Trommer: Lars Ulrich Bass: Cliff Burton/Robert Trujillo Meget mulig en riktig så original sammensetning, men gosj så gildt det hadde vært HAHAHA!!! Endret 7. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Lead vokal: Daniel Heiman (Lost Horizon, Heed) Vokal, gitar, lyrics:Kai Hansen (Gamma Ray, Helloween) Gitar: Alexi Laiho (Children Of Bodom) Bass: Tja... Trommer: Dan Zimmermann (Gamma Ray, Freedom Call) Synth: Attila Publik (Lost Horizon) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 tja.. vokal og evt piano: thom yorke (radiohead) vokal: conor oberst (bright eyes og desaparecidos) gitar1: jimmy page (led zeppelin) gitar2: jimi hendrix (the jimi hendrix experience) bass: roger waters (pink floyd) trommer: martin lopez (opeth) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva faen er det med John Petrucci da? En lite nytenkende gitarist, spør du meg... I DT Train Of Thought var det jo bare kjedelige-"dype"-sanger-på-over-10-minutter... Train of Thought er et svært dårlig eksempel på hva DT er i stand til. Det forrige albuet eller Images and Words er mye bedre. Det er det mer musikk, kulere strukter. Men er enig i at Petrucci ikke er SÅ nyskapende nei... Lenke til kommentar
Migr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 for mangen til og velge en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg