Tuffeluffe Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hey! Sitter og lurer på om jeg skal bruke 2000 på Cooler Master Stacker + En ekstra harddsik modul og sidedør med vindu... Hva mener dere om dette? Er dette lurt? Akkuratt NÅ sitter jeg med et Cooler Master Centurion 1: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300357&cks=PRL Det er fryktelig varmt inne i det, og da er det heller ikke et pluss at det er så lite... Har av den ene sidedøren, og ei vifte som blåser inn... Jeg har nettopp modda inn sidedør (kit) i den ene siden ( som jeg har vifte i ) Skal også bestille en ny CPU kjøler... Har sett på Denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302755&cks=PRL Vil det være "smart" av meg å bestille dette? Eller er det bare tull og invistere i nytt kabinett nå? ( kommer kanskje nye, og kanskje bedre kabinetter etterhvert?) Hva mener dere ? Dette er da utstyret mitt : Gainward GeForce 6800 GT 256MB AGP,Golden S. Sony DVD-brenner DWU10A IDE Bulk Sort DVD+R/+RW og DVD-R/-RW LG DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk Sort (GDR-8162RBB) AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Western Digital Caviar 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs Cooler Master Aerogate II Sort Dynamisk Vifte Kontrollpanel, Mist 500 w Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Hva vil bli bra? Blir kabinettet kaldere? Stillere? Hva med den Cpu kjøleren jeg linket til, er den bra? Er den stille? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 vil tro det blir kaldere ja, har ikke så god erfaring med det. men den cpu kjøleren er genial. har den selv, kan ikke høre den med mindre du virkelig hører etter.. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Da blir det ihvertfall den kjøleren... Men når du sier at du ikke har så god er faring med det, mener du da at Stacker ikke er så bra som "alle" skal ha det til, eller er det fordi du ikke har hatt det så lenge? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ikke hatt det så lenge så har ikke fått sjekka tempen så godt. men det er stoor plass og kjempe lett og bygge i.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har det kabinette og må si det er et av de bedre jeg har hatt, og ja jeg har da prøvd en del . Lenke til kommentar
Esso_H2 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hej, Tänkte tipsa om lite bilder på olika kylare, du finner dom här /Esso_H2 Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hvordan er Stacker iforhold til Cooler Master Wave Master? Wave Master ser jo så evig mye bedre ut.... Lenke til kommentar
Esso_H2 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Här är information om CM Miditower Stacker. | CM Stacker | Wave Master (TAC-T01) CM Centurion 1. (bilder finns, den tillverkas ej längre.) Det finns olika CM Stacker chassin - (RC-810) / (STC-T01). RC-810 är alldeles nytt. Om du får mycker damm i PCn så är ett dammfilter bra att ha. Ska kolla om det ingår i CM. Här finns lite mer information om andra chassin. Endret 31. juli 2005 av Esso_H2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå