Magnus Holm Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvis du ser på www.bullgaard.no/triumph i FF og tar musa over menyen ser du at den "hopper" akkurat i det du tar musa over. Dette skjer ikke i IE. Hvorfor og hvordan? Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hva med å prøve å legge til standard elementer som: Doc type, <head>, <title>, <html>, <body> etc. Så kan vi ta det derifra. Endret 31. juli 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Sånn! Da er det lagt til... Får samme feil, da. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Kan ikke se så mye galt i CSS-en, men det kan være noe i den DIV-dominerte markupen som får det til å bugge. Og det må ikke være en DIV rundt alle andre elementer, helst skal man bruke det så lite som mulig. Slikt f.eks: <div id="hele"> => <body> <div id="header"> => <h1> <div id="line"></div> => <hr> / border i CSS <div id="meny"><ul> => <ul id="menu"> Endret 2. august 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Slike endringer kan faktisk fikse problemet ditt. Er ikke deffinert grund til at det skjer, derfor kan slike endringer(som i tilleg gjør koden mer semantisk korrekt) hjelpe på problemet Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Nr.1: Done Nr.2: Done (Men skjønner ikke hvorfor hele headeren skal være en h1) Nr.3: Prøvde først med <hr>, men det ble bare tull... Dessuten skal det gå ann i skrive i de linjene... Nr.4: Da klikka siden help Men hvordan ser det ut i FF nå? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nr2: er ikke hele headern en h1 da? nr3: bruk heller border-bottom på a elementet n4: Hvordan klikket den? Du er klar over at du må endre css i forhold til resten! Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Uten å ha sett koden din. (argh!! legg ved kode når du spør) Hvis du har border på hoover i menyen. Prøv å fjerne dem. http://www.webmasterworld.com/forum89/4996.htm Endret 2. august 2005 av joe45 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Skal prøve på nytt Men det viktigste er om den "hopper" i FF. Gjør den det? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Lol! Ok, da skal jeg prøve å fikse de punktene dine Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Nr4 er ok! Men når jeg har på border får ikke satt en div rett ved siden av borderen... Kan det hende det kommer av at jeg har italic på hover i meny? Slår det av! Si ifra hvis det går, da! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hint: http://w3.org/TR/REC-CSS2/box.html Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Fikk plassert den, ved hjelp av position: absolute. Så da er det vel fixa... "Hopper" den fortsatt? Jeg legger ihvertfall. Natta! EDIT: Må takke dere for at dere var så tålmodige og kom med forslag Endret 2. august 2005 av Judofyr Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Grunnen var at jeg hadde kursiv tekst ved hover. Fjerna den og alt ble bra Men nå lurer jeg på hvorfor ikke IE ikke viser hover på submenyene... Hvis du går inn på "Test" og prøver en av submenyene så virker ikke bakgrund-hover'n i IE. Skjønner noen hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå