dabear Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Okey, så dette er statusen: For noen dager sia, begynte det å gå treigt å laste ned filer. Jeg går innpå Itavisens speedometer i ubuntu og får ei nedlastingshastighet på alt mellom 350kbit/s og 574kbit/s, jeg skifter til windows xp, og får da konstant et tall mellom 726kbit/s og 735kbit/s. Hva kan dette skyldes? Jeg har ADSL Small (704/100 kbps) fra tele2 Endret 30. juli 2005 av dabear Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kanksje updatedb kjører? Lenke til kommentar
El Nino Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Installer programmet som heter iftop, så ser du hva som hvor mye trafikk som går til og fra maskina. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Installer programmet som heter iftop, så ser du hva som hvor mye trafikk som går til og fra maskina. Jepp, skulle til å sei det same. Legg inn "iftop" og køyr det som root (sudo iftop -i eth0/anna device) Endret 31. juli 2005 av objorkum Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Vel, det var en del adresser der jeg ikke visste hva var. Men når jeg restarta maskina idag, funka alt som normalt. Snålt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå