Gå til innhold

Er denne lcd skjermen god?

kizzykazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei! Vurderer å kjøpe den nemlig. Men blir noen veker til enda. Lan til høsten så venter til litt før det starter. Andre ting som er bra/dårlig med denne skjermen?

EDIT: Bør eg heller bruke 1100 kr til + det frakt koster og kjøpe en BenQ istedenfor?

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar

En responstid på 20ms er ikke spesielt bra. Vi hadde slike skjermer på skolen, og det var noe møkk. Ikke verdt å kjøpe.

Når det gjelder skjermen fra BenQ; den tror jeg er bedre. Aldri prøvd den, men spesifikasjonene er bedre, samt at den er litt dyrere enn Acer-skjermen. Så får du håpe at høyere pris = bedre kvalitet i dette tilfellet. ;)

Lenke til kommentar

Responstid på 20ms er ikke veldig bra, men jeg overlevde TG05 uten problemer. Skal du ha optimal spillopplevelse vil jeg anbefale 1ms, men en kamerat av meg har en 19" LCD med 40ms responstid, og han klarer seg bra med de fleste spill.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok gått for BenQ skjermen. Hvis jeg skulle velge mellom de to, men hvis du har rundt 3000,- å bruke så ville jeg kjøpt denne Samsung 19" LCD Syncmaster 8ms. Har den selv å er veldig fornøyd. Nå er det sikkert noen som begynner å mase om at det ikke er DVI på den skjermen, men det er bare å ignorer de ;) Du ser ikke så stor forskjell som folk vil ha det til. Hvertfall ikke i dette prissjiktet.

Responstid på 20ms er ikke veldig bra, men jeg overlevde TG05 uten problemer. Skal du ha optimal spillopplevelse vil jeg anbefale 1ms, men en kamerat av meg har en 19" LCD med 40ms responstid, og han klarer seg bra med de fleste spill.

Jeg vil gjerne like å se den skjermen som har 1ms svartid. Kan du ikke legge en link her da :p (å ja, det var ironisk ment for de som ikke skjønte det ;))

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar

Har selv en BenQ FP937+ og den funker veldig bra i spill. Da snakker jeg om skikkelige fps spill. Som F.E.A.R. , Battlefield 2, Call of duty også videre.Orker ikke nevne alle spillene jeg har testet på skjermen. Og skjermen har vga og Dvi tilkobling. Er stor fornøyd med denne skjermen. Anbefales til gamere.

Lenke til kommentar

Så i dette tilfellet vil en Samsung 19" Syncmaster som er dyrere enn en BenQ 19" også vere bedre i spill? Skjermene er veldig jevn gode (nesten topp karakter på begge) så veit ikkje heilt kor valget faller. Det blir vel opp til dere hw-medlemmer å avgjere ;)

Sånn eg forstod så bør eg halde meg vekke fra Acer skjermen og heller gå for noko dyrare? Men kor dyrt? Vil helst ikkje ut med meir enn 3000 trur eg. Synst det er begynnt å bli vel dyrt då. Artig å sjå at det var så stor interesse rundt emne.

Takk for svar..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Artig å sjå at det var så stor interesse rundt emne.

Kanskje ikkje så stor interesse likevel? :p

Har greid å skrape sammen nesten 3000 kr, og skjermen skal eg ha 2-3 veker før haustferien helst (hvilken dato er det?) for må nesten kjenne skjermen litt før CS konkurransen begynner.

Tror valget kommer til å havne på BenQ FP937s. Noen billige nethandler for tiden? Ser faktisk at prisen har økt fra sommerferien! Noen som har tenkt å tjene penger her...

Mvh Kizz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...