Gå til innhold

Ny stillegående PSU?

Anbefalte innlegg

Jeg har god erfaring med MIST 500 Watt. Den eneste ulempen jeg vil trekke frem er at den ikke har avtagbare strøm-kabler, slik at en kun trenger å montere de strømkablene en faktisk bruker.

Finnes det noen like gode strømforsyninger med like lavt støynivå som MIST 500 og som har et fornuftig opplegg for kablene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne er jo et alternativ eller ]denne

Er det noen som har hørt noen av disse med egne ører og sammenlignet med MIST'en?

Jeg er utrolig fornøyd med støynivået på MIST'en og vil ikke ha noen som lager mer støy. Da tar jeg heller ulempen med kablene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har OZC Modstream 520W,har faktisk aldri hørt den.

Den 12 cm viften styrer hastighten etter varmen.Pga av store luftåpninger så er denne strømforsyningen ypperlig til å suge varmluft ut av kabinettet.

Angående støynivå så finner du mange linker til reviews på OCZ sin hjemmeside,leste i et interjuv at man måtte legge øret inntil for å høre den,har ennå ikke hørt min,har passiv kjøler på hovedkort,egen stillegånde kjøler til skjermkort,2 stk 12 cm kabinettvifter og boxed kjøler til Winchester 3500.

Angående Hiper så fikk den problemer med spenning eller strøm krav på test hos Toms hardware.Produsenten av Hiper prøver visst å finne ut av hva som gikk galt på testen,vet ikke hva de har funnet ut.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Hiper Type-R strømforsyning 580W på til 695,- hos Netshop. Jeg synes den bråker noe mer en MIST 500 Watt. Dersom du har et Lian Li kabinett med kabinettvifte i taket vil det også kunne bli konflikt med Hiper sine skruefester for strømkablene. Jeg vil nok si at MIST 500 Watt er den strømforsyningen jeg er mest fornøyd med så langt.

Lenke til kommentar

Jeg har en stuepc hvor jeg trenger ny PSU. Har idag en fortron / source sak, som har fungert greit nok, men viften (12cm sak) har begynt å bråke/skrike.

Denne pc'en har bare èn harddisk og kjipt skjermkort, så tror ikke jeg trenger så sinnsykt stor effekt. OZC modstream så litt dyr ut, særlig når jeg ikke er i nærheten av å trenge 520w.

Finnes det andre, superstille PSU? Kjøpte fortron/source'en fordi den har 12cm vifte og skullle være stille, men den er faktisk den komponenten jeg hører best i pc'en (har silent-twin cpukjøler, vifteløst geforce 6200 og samsung disk).

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...