Newman Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Er det noen som har kjøpt Xboxen sin på http://www.psdata.no, og vet hva pakka inneholder??? Jeg sendte en mail, men fikk ikke noe ordentlig svar på hva som faktisk fulgte med. Er litt kjipt om jeg må bruke 300kr i tillegg på en scart kabel. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-08 09:41 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Det som følger med er vanlig compositt for bilde / rød-hvit til lyd. Disse 3 kan også settes inn i den medfølgende scart-adapteren. Men, jeg vil uansett anbefalle deg "Advanced Scart Cable". Denne gir ekte RGB signal og gjør bildet helt flimmerfritt, selv på middelmådige tv'er. Og så har den uttak for digital-lyd, hvis du har en reciever og koble den til. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Takker for svar! Tror ikke jeg har råd til å kjøpe en advanced scart kabel enda, men jeg får se hvordan budsjettet blir når jeg får stipend til høsten. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 20:26, b-duvaland skrev:Men, jeg vil uansett anbefalle deg "Advanced Scart Cable". Denne gir ekte RGB signal og gjør bildet helt flimmerfritt, selv på middelmådige tv'er. Og så har den uttak for digital-lyd, hvis du har en reciever og koble den til. Øh, bildet blir ikke flimmerfritt på tver med 50Hz oppfriskningsrate. Ellers er jeg 100% enig, gå for RGB over SCART. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: øh, bildet blir ikke flimmerfritt på tver med 50Hz oppfriskningsrate. Ellers er jeg 100% enig, gå for RGB over SCART. Selvfølgelig ikke, men det blir så lite at man ikke kan se det om man sitter 1.5 meter unna. Så lenge signalkilden er perfekt, så er det ikke noe særlig forskjell på 100 og 50Hz (Da tenker jeg på DVD-Filmer og XBox f.eks). Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg blir gal av å se på 50hz TV'er, de flimrer og lager en høy pipelyd, very annoying.. Bildekvaliteten er også hakket bedre med 100hz, fordi det er dyrere teknologi. Nå må ikke folk gjøre den tabben å sammenligne en dyr 50hz med en billig 100hz :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-03 02:03, b-duvaland skrev:Selvfølgelig ikke, men det blir så lite at man ikke kan se det om man sitter 1.5 meter unna. Så lenge signalkilden er perfekt, så er det ikke noe særlig forskjell på 100 og 50Hz (Da tenker jeg på DVD-Filmer og XBox f.eks). Nja, jeg er ikke enig med deg, men det går også på hvilken tv du ser på. Noen er bedre enn andre. Lenke til kommentar
CickNave Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Advanced Scart....hvordan virker det med vanlig analog lyd til stereo forsterkeren min? Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Er ikke spaceworld billigst på X-box for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå