SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Klobb var ubrukelig selv med 2 ... Det var vel lyden og designet som jeg hata. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Klobb var ubrukelig selv med 2 ... Det var vel lyden og designet som jeg hata. Husker at jeg bare har greid å drepe i firefights med meg med Klobb og motstanderen med et annet automatvåpen 1 gang. 1 Gang! Beviser bare hvor dårlig Klobben er egentlig Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja jeg vet. Det var egentlig også et kjedelig våpen. Hadde liksom ikke noe power over seg. Nei jeg løp gjerne rundt med 2 dostøvler, 1 KF7 eller RPC-90 om man virkelig skulle få flisene på veggene til å fly rundt offeret. Det spillet EIDE!!!!!!!!12 Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Ja jeg vet. Det var egentlig også et kjedelig våpen. Hadde liksom ikke noe power over seg. Nei jeg løp gjerne rundt med 2 dostøvler, 1 KF7 eller RPC-90 om man virkelig skulle få flisene på veggene til å fly rundt offeret. Det spillet EIDE!!!!!!!!12 Det jeg alltid pleide å gjøre var å drepe i en mot en kamp med 2x KF7 eller 2x Dåsstøver, og da jeg var alene mot flere brukte jeg 2x RC-PC90 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja god taktikk det. Men i mine øyne er det ingenting som slår Archives-mappet. I andre-etasje i kontorloklene var det umåtelig fett å tømme magasinet i de glasskontorene mens en stakkar lå på gølvet å skreik om nåde. Deilig ... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Husker det var vanskelig å få unlocka alle cheats, men at jeg til slutt klarte det. Det var spesielt vanskelig å få Invincibility-cheat på Facility: 2:05 på 00Agent, hvor han Doktoren var på random steder. Rimelig frustrerende et par ganger når man gjør alt perfekt også er doktoren lengst unna. Ikke har jeg tall på antall timer jeg har spilt det 4-player Det var tider det Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 En morsom spilltype vi fant på var Oddjob vs Jaws. Som dere sikkert vet er Oddjob den korteste og mørkeste skinen i spillet, som gjør at han kan gjemme seg enkelt men sliter med å få headshots, mens Jaws er den lyseste og høyeste skinen, men til gjengjeld er det nærmest peace of cake for han å få headshot...ble noen spennende dueller med det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå