Luchy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Complex er en ganske rå bane, med en del gode plasser til å campe på. Selv om at Camping er VELDIG feigt spør du meg! Tror du mener facility, men nevermind! Edit: Nei, det er en bane som heter Complex Ahh... facility vekker masse gode minner Facility og Temple. har gode minner der fra. på temple hadde jeg å vennen mine alltid graned launcher eller rocket launcher. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Kanskje de kunne lage en remake der de BARE pusset opp grafikken, ikke en eneste annen ting Edit: En online multiplayer UTEN forandringer, ikke flere maps eller skins eller noe også kanskje Filmen er jo også ganske bra.... "Yes! I am invincible!" *Tanker med frosset nitrogen faller over han og fryser han* :!: Endret 31. juli 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Husker nettopp en morsom hendelse jeg hadde i Facility (multi). Sto to kompiser og skjøt på hverandre, så kom jeg rundt hjørnet, og jeg hadde tilfeldigvis RCP90, med kuler som går gjennom folk. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Complex med magnum eller RCP-90... Ahh, minner! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hmm...tror ikke det.. Det jeg likte å gjøre i single var å drepe alle vaktene i rommet mens jeg fortsatt var i lufteanlegget.....sykt moro å gjøre det...er jo også moro på Streets, med tanken. Slakter alt og alle som finnes der Ah... Den deilige knase-/skrike lyde som kom når man kjørte over folk. Lenke til kommentar
alec09 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Complex er jo definitivt den beste banen. Mest moro når du kan alle spawn plassene og hiver ut proximity mines der. Så sier det boom boom bomm og så sier de din homo eller lingende Men Stack er jo klart den nest beste bane genialt med pistoler og lisence to kill å gud bedre for noe hygge stunder *mimre mimre* Har enda spillet og skal hygge meg litt i kveld. Goldeneye N64 er definitiv det beste FPS spillet i historien. Banebrytende og så fantastisk morsomt i mange timer. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Hehe...spilte med en venn i går kveld, han var enig om at han måtte ta fram spillet igjen. Spilte med bare Slappers, altså bare å slå til folk. Ble nærmest Metal Gear Solid PS: Goldeneye Source Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 måååå laaste men har ikke hl2 skal spørre en kompis Lenke til kommentar
HCam Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Vanvittige gode minner til dette spillet ja! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hehe...spilte med en venn i går kveld, han var enig om at han måtte ta fram spillet igjen. Spilte med bare Slappers, altså bare å slå til folk. Ble nærmest Metal Gear Solid PS: Goldeneye Source takker for siden. må laste ned så fort som mulig Lenke til kommentar
Mr_Ice Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ahhh. Ja det er et av tidenes beste spill.. Lol husker vi spilte før vi skulle på byen en gang, ble få pils på byen gitt. Rett hjem igjen for å fullføre singelplayer for så å fortsette med MP- ble langt på søndag før vi ga oss. Et av de spill som jeg faktisk tar frem en gang i blandt enda. Har mange gode minner fra Goldeneye ja.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvordan våpen likte dere best? mine favoritter er power weapons mines (de styrt med klokken) granade launcher Rocket launcher Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg husker for mange år siden da jeg og mine 7 andre fettere og kusiner dro på hytta, spilte det utrolig mye... jeg stod altid ekstra tidlig opp for å øve meg... oppdraget hvor du skulle hoppe ned demningen var rått (tror det heter: dam) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Goldeneye Source: Facility Sneak Peak (Teaser) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 irriterer meg fortsatt at jeg ikke fikk dual-våpen pga klarte ikke å unlocke dem! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 irriterer meg fortsatt at jeg ikke fikk dual-våpen pga klarte ikke å unlocke dem! Jeg unlocka dem uten problemer jeg (Var vel mest det at jeg hadde nådd Cradle (eller hva nå enn det oppdraget der du skulle drepe Trevelyan het) på Agent, og jeg banka det levelet (unnskyld: de der man kunne unlocke våpen på den tida og vanskelighetsgraden i mellomtida) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Ah GoldenEye - min første ORNTLIGE introduksjon til seriøs multiplaying med kompiser. Med unntak av Quake via. seriell kabel selvfølgelig. Det er vel mange spill som har slått det i multiplayer siden, det være online gamiing - men det er GoldenEye som står på toppen av opplevelser når det gjelder konsoll. Ingenting har slått den følelsen og moroa enda - det inkluderer Perfect Dark ja - som ikke var det samme på noen måte. Favorittmappet mitt var "Archives", og favorittvåpenet helt klart Dostovei og KF7. Tror jeg er uslåelig i det spillet forresten - hehe! Edit: De sedvanelige mengdene med srkiveflei Endret 4. august 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Favorittmappet mitt var "Archives", og favorittvåpenet helt klart Dostovei og KF7. Edit: De sedvanelige mengdene med srkiveflei ååå gode gamle "dostøvel" Endret 4. august 2005 av DaDon Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ahehahe ... ja dere sa "Dåsstøvværn" dere også? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Favorittmappet mitt var "Archives", og favorittvåpenet helt klart Dostovei og KF7. Edit: De sedvanelige mengdene med srkiveflei ååå gode gamle "dostøvel" Den er en klassiker ja, skjønt, den var aldri blant mine favorittvåpen. Hva var det verste våpenet egentlig? Etter min mening var det Klobb. Ubrukelig med mindre du hadde 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå