applemania Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg er hekta på Newlyweds - både pga mannen hennes og henne. Jessica Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jeg liker småe naturlige pupper og de er blondie med sopp i hjerne.. Nei jeg har ikke imot blondie, men kjendis blondie ja.. ILU! Synes faktisk at lillesøstera, Ashley ser bedre ut: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Begge ser bra ut, på hver sin måte. Selv om Jessica har tatt noen operasjoner, tror jeg nok Ashlee gjør det samme når hun begynner å tjene like mye. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 tråden handler jo tross alt om jessica, så hvorfor ikke slenge inn noen bilder? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Må bare si at sånne tråder får meg til å føle at det ikke er håp for oss normale jenter som ikke har "gudinne"-kroppen til Alba, Spears eller Simpsons.. Jeg ville heller vært med deg enn noen av de nevt ovenfor. Second that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg