Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg ville heller vært med deg enn noen av de nevt ovenfor. Godt å høre at det finnes noen av de der ute og! En person sa en gang at det bare er de verste nerdene, uten noe erfaring med jenter, som virkelig er ute etter jenter som er anoreksiatynne og har svære pupper. Jeg sier ikke at det er sant, men det kan ligge noe bak det. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg liker ikke modeller. De er falske. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 skjer ingen ting med meg når jeg ser modeller, kompiser påstår at jeg er homse.. men de modeller er faen meg falske.. fortrekker ekte jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg sier ikke at det er sant, men det kan ligge noe bak det. Det er nok sant. Å se for mye film, tv og blader kan fort skape et usannsynlig urelalistisk bilde av den 'gjennomsnittlige' kvinne. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Anette_: når jeg sier at jeg synes Jessica Simpson er deilig, mener jeg ikke at hun er uoppnåelig og jeg tror ikke jeg noen gang kunne vært sammen med en sånn dame. Men det er bare det at hun er fin! Må si at jeg liker best norske jenter, blondine eller brunette spiller nesten ingen rolle, det som betyr noe for meg er ansiktet/smilet. Nå ble denne tråden veldig off-topic, så moderatorer; kan dere stenge denne? Vi får heller ta dette i en annen tråd... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jessica har digge pupper! Ashlee finner jeg mindre tiltrekkende må jeg si, tho er hun ikke stygg. Jessica. fin kropp, pupper, rompe osv Aslhey: Fin kropp, småe pupper, ikke så fin rompe som jessica Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noen tanker gjort om en del som har blitt nevnt i denne tråden... Spesielt kommentaren om at slike tråder gjorde at "normale" jenter følte seg utilstrekkelige... Som normal jente følte jeg at jeg måtte kommentere det... Gutter er ikke store tilhengere av anorektisk utseende jenter! (om man ser bort fra moteskapere som vil ha jenter som ser ut som kleshengere av naturlige grunner) Å komme med at kjendiser som Jessica Simpson etc. bidrar til dårlig selvtillit blant jenter gjør meg litt trist, selv om jeg ikke kan utelukke at det er sant, til en viss grad. Men jeg synes det feilplasserer det skylden på hvem som har ansvaret for kropp- og utseendepresset så til de grader. Det blir påstått i denne tråden at gutter uten erfaring med jenter går for anoreksitynne damer med oppblåste pupper, som er en helt fascinerende generalisering... Hvor ofte ser du noe så tynt som eks. Victoria Beckham stilt ut som et sexsymbol? (Ta en titt i babethreaden og se hvor lite anorektiske jentene stort sett er) Og indirekte blir det antydet at presset om å være syltynn og ha kjempepupper kommer fra et press GUTTER legger på oss. Wrong. JENTER derimot, har jo en forkjærlighet for syltynne kjendiser som Kiera Knightley, Sarah Jessica Parker, Victoria Beckham, Nicole Kidman, Renee Zellweger, i tillegg til et utall motemodeller etc. Når man sammenlikner "gutteblader" og "jenteblader" vil man fort oppdage at damene i guttebladene har mye mer kjøtt på bena, og da snakker jeg ikke bare om silikon. Jentene i dame/jenteblader derimot er en helt annen sak; de er stort sett kun fylt med bilder av radmagre modeller og artikler om hvordan vi kan kamuflere skavankene våre på best mulig måte, eller hvilken diett som fortest kan få oss i bikiniform... Det er ikke Jessica Simpson/Alba etc. som er det store problemet; det er ikke de som forteller oss at vi ikke er gode nok; det er oss selv. Presset på å se bra ut kommer stort sett ikke fra gutter, men aller mest fra oss selv. "Problemene" vi ser med eget utseende oppdages ofte ikke engang av andre.. Og når ble Jessica Alba en reell trussel? Er jo ikke som om noen ville sagt til en jente; Jeg tror ikke dette funker, kan ikke være sammen med deg mer, jeg vil heller vri den av mens jeg ser på bilder av Jessica Alba på pcen...?? Det er dumt at enhver slik diskusjon skal ende opp i hvor mange jenters selvtillit man har på samvittigheten dersom man sier at en er kjendis er digg. Jessica S. er en airbrushet fantasi, i likhet med mange andre kvinnelige (og mannlige) kjendiser og i mine øyne harmløs moro.. Skulle noen gutt komme å si til meg; "Øyh, Kristin, kan ikke du slutte å spise til du ser ut som Renee Zellweger for hun er så digg" e.l. skal jeg heller vurdere å ombestemme meg.. Og ja, jeg synes Jessica Simpson er tøff, selv om hun kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jessica er modellaktig.. Ashlee er mer rocka.. Jeg hadde hatt problemer med å velge Jeg har ikke noe problem med å velge, Ashley er 100 ganger finere en Jessica. For å være helt ærlig så finner jeg jessica veldig lite tiltrekkende, hu er jo stokk dum som for meg en en major turnoff, også har blondiner og store pupper aldri helt vært min ting, foretrekker brunetter og litt mer "normal" størrelse Som om jeg skulle skrevet det selv.. Ashlee ftw! Edit: etter å ha lest alt det smårips_eier sa, så må jeg si meg helt enig. Liker ikke å se på jenter på moteshow feks, hvor du ser alt av bein stikke ut, og som vises helt tydelig. Heller litt mer på kroppen, enn litt for lite, sier jeg! Endret 31. juli 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Utrolig at denne ikke er stengt før. Soleklart brudd på treordsregelen. Det skal være Jessica Simpson-tråden. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Utrolig at denne ikke er stengt før. Soleklart brudd på treordsregelen. Det skal være Jessica Simpson-tråden. stenges tråder bare pga. ordelingsfeil i overskrifta? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Utrolig at denne ikke er stengt før. Soleklart brudd på treordsregelen. Det skal være Jessica Simpson-tråden. ja, så hvis de legger til den store foran blir det riktig . ganske ironisk. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jessica har digge pupper! Slutt og sniff maling i 2sekunder a Syns ikke JS er så veldig fin. Mer brook Burke Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Måtte bare poste denne linken siden jeg tenkte på tråden da jeg leste den: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106353 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Måtte bare poste denne linken siden jeg tenkte på tråden da jeg leste den: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106353 Hm. Interessant. Hvor mange jenter i % tror du slanker seg for andre jenter? For å passe inn blant andre jenter, være like tynn som venninnene etc. Kan aldri noensinne huske at noen gutter har fått meg til å føle meg ukomfortabel med eget utseende.. Jenter derimot! Jenter sammenlikner seg med hverandre, og er i tillegg ofte flinke til å være stygge med hverandre når det gjelder utseende. (hvor ofte blir ikke det at noen er feit/stygg brukt som et argument for å rakke ned på andre jenter, selv om det ideelt sett ikke skulle ha noe med saken å gjøre?) Og når ble Beyonce tynn? Hun er jo kroneksempelet på at jenter med litt polstring ikke nødvendigvis blir mindre digg av den grunn Om folk har lyst til å holde seg i form og se bra ut, er det en bra ting. Ungjenter som slanker seg er ikke en bra ting. Ironisk nok skriver samme avis ganske ofte om vekt/kosthold, trening idealvekter, forskjellige dietter etc. Jenter har slanket seg. Lenge før internett, TV og Jessica Simpson.... Så å legge skylden i den enden er ikke bare naivt, det gjør at man ikke kan gjøre noe med problemet heller for man angriper problemet i helt feil ende. I tillegg er jo VG et organ for enkle løsninger; "jenter slanker seg syke, vi skylder på media det er deres feil". Mødre som slanker seg og stygge kommentarer fra andre har mye mer å si på folks holdning til sin egen kropp og det å slanke seg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 En person sa en gang at det bare er de verste nerdene, uten noe erfaring med jenter, som virkelig er ute etter jenter som er anoreksiatynne og har svære pupper. Jeg sier ikke at det er sant, men det kan ligge noe bak det. Jeg ser på meg selv som rimelig nerd, uten spesielt mye erfaring med jenter. Men hadde jeg fått valget mellom en jente som deg (riktignok noe eldre) og Jessica Simpson, hadde valget vært lett. Damer som Jessica Simpson og andre "pene" kjendiser blir for falske. De er pene å se på, men Gud så kjedelig utseende de har. Ang. pupper. Små, pupper er best. Store pupper er bra. Silikon er fælt. Ja, og små pupper henger mindre etter et par fødsler :!: Ellers er vel Jessica Simpson bare nok en syngedame som får bra stemme når den går gjennom en autopitcher (eller hva søren det heter). Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Angelina Jolie, det er dame det! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Må bare si at sånne tråder får meg til å føle at det ikke er håp for oss normale jenter som ikke har "gudinne"-kroppen til Alba, Spears eller Simpsons.. Jeg ville heller vært med deg enn noen av de nevt ovenfor. Må nok si meg enig der! Jessica Simpson er fin, men unaturlig. Jeg vil ha ekte (og gjerne pene) jenter, sånn som Anette. Har du et problem med at jeg bruker deg som eksempel, så er det bare å sende PM og da redigerer jeg inlegget så fort som svint! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jente som er tøffe og rocka/metal er Angela Gossow. Hun er RÅ! Ville ikke turt å starte en krangel med henne, hvertfall :!: Blitt anmeldt for støyforurensning... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Rune_F: Det går helt fint Har ingen problemer med å være et eksempel på det du mener er en ekte pen jente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg