MagnusW Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Etter at det ble opprettet en Britney tråd og JS ble nevnt, fikk jeg lyst til å starte en tråd om henne... Jeg synes hun er x1000 deiligere enn Britney. Noen som henger i meg på det!? Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Men söstra hennes er 50 så ganger så pen som henne igjen... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Søstera høres ut som om hun har en "Scream"-like stemmeforvrenger i halsen på negermodus, og JS selv er dum som et brød. Til tross for det finner jeg dem begge passe tiltrekkende dog. Ashlee er mer all-over pen, mens Jessica har en smud kropp. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Jessica har digge pupper! Ashlee finner jeg mindre tiltrekkende må jeg si, tho er hun ikke stygg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jessica er modellaktig.. Ashlee er mer rocka.. Jeg hadde hatt problemer med å velge Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 jeg klarer ikke rocka og punka jenter, som Avril Lavigne f.eks. Ashlee er ikke fult så "fæl", men liker det ikke spessielt... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Avril er vel blond og syltynn nå? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noen som henger i meg på det!? Ja Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jessica er modellaktig.. Ashlee er mer rocka.. Jeg hadde hatt problemer med å velge Jeg har ikke noe problem med å velge, Ashley er 100 ganger finere en Jessica. For å være helt ærlig så finner jeg jessica veldig lite tiltrekkende, hu er jo stokk dum som for meg en en major turnoff, også har blondiner og store pupper aldri helt vært min ting, foretrekker brunetter og litt mer "normal" størrelse Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) jeg klarer ikke rocka og punka jenter, som Avril Lavigne f.eks. Hun er ikke rocka, hun er wanne-be-punk. Jente som er tøffe og rocka/metal er Angela Gossow. Hun er RÅ! Endret 30. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jessica har digge pupper! Var det ikke for en liten stund siden en tråd hvor det virka som om alle guttene på forumet likte små pupper bedre enn store`? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jente som er tøffe og rocka/metal er Angela Gossow. Hun er RÅ! Anette, de løy nok for å virke mindre overfladiske ovenfor de to jentene som postet der. Angående 'The Simpsons', for dumme for min smak, begge to. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jessica har digge pupper! Var det ikke for en liten stund siden en tråd hvor det virka som om alle guttene på forumet likte små pupper bedre enn store`? Her kommer de ut av nøtteskallene sine. Ot: De som passer i håndflata, eller normale, er best. Endret 30. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hva med et bilde av skjønnheten? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hva med et bilde av skjønnheten? :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hva med et bilde av skjønnheten? Girl power Må bare si at sånne tråder får meg til å føle at det ikke er håp for oss normale jenter som ikke har "gudinne"-kroppen til Alba, Spears eller Simpsons.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Må bare si at sånne tråder får meg til å føle at det ikke er håp for oss normale jenter som ikke har "gudinne"-kroppen til Alba, Spears eller Simpsons.. Jeg ville heller vært med deg enn noen av de nevt ovenfor. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jessica har digge pupper! FAKE! Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jeg liker småe naturlige pupper og de er blondie med sopp i hjerne.. Nei jeg har ikke imot blondie, men kjendis blondie ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg