Jekyll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hva er det beste spillet du vet om til Nintendo DS? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Super Mario 64 DS Kanskje fordi det er det eneste jeg har :!: Lenke til kommentar
Jekyll Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Super Mario 64 DS Kanskje fordi det er det eneste jeg har :!: Jeg er så enig. Nå har det ikke kommet ut så mange bra spill til DSen enda da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Denne tråden skal under Diskuter spill og tilbehør - Konsoll (rekner med at trådstarter er ute etter ein diskusjon rundt kva som er det beste spelet, og ikkje bare eit svar og ingen diskusjon). Denne type tråder har ein tendens til å ende opp som reine telletråder der det blir lista opp ein mengde med spel, men ingen begrunner svara sine. Dette er ikkje ønska her på forumet. På grunnlag av dette, så velger eg å stenge denne tråden. Vist trådstarter, eller nokon andre, bestemmer seg for å opprette ein ny tråd i ein meir passande kategori, så vil den tråden bli holdt under oppsikt, og svar som ikkje blir begrunna vil bli fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg